Huishoudbeurs: gratis of goedkope acties

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 31 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    Nuk flessen komen van de nuk stand. Er zit een bonnetje in het boekje die je dan kan geven. En de nijntje zonnescherm kreeg je als je je de wij zwangerschapsdoos aanvraagt bij de stand.

2. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Yeah ik ga morgen! Vind het wel meevallen qua acties. Ik ben eens benieuwd. Dit jaar gaat mijn zoontje mee (geen oppas). Maar mijn zus en moeder gaan ook dus heb al afgesproken dat ik de kleine bij hun kan droppen als ik even rustig zonder buggy wil rondkijken :D

3. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Op de bon heb je toch al je gegevens ingevuld? Incl je mail adres, dus die nieuwsbrief zal je wel gaan krijgen.

4. veense

veense Niet meer actief

Nope, dit was een bon waarop je niets in hoefde te vullen.
    En weet wel zeker dat ik al die nieuwsbrieven niet ga zien, gebruik standaard een wel bestaand maar niet gebruikt mailadres;)

5. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    Op de huishoudbeurs geven ze niet veel weg. Heb een blikje red bull en een tabletje voor in de was. Verder niks

6. mamavan3meisjes

mamavan3meisjes Actief lid

8 feb 2015
    478
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wie weet of ze op de 9 maanden beurs tommie tippee flessen hebben? Iemand dus gezien? Mijn schoonmoeder gaat en wilde voor me kijken, anders bestel km ze online!

7. veense

veense Niet meer actief

Ja stand 08.128
    En als je een man meeneemt krijgt hij een gratis flesje.

8. mamavan3meisjes

8 feb 2015
    478
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn zwager gaat mee krijgt die er dan 1 gratis? Apart!

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ja klopt, het is een actie voor 'de papa's' wij zijn er gisteren ook even langs gegaan (voor iemand met een kleine baby) en mijn man heeft er ook een gekregen. Je hoeft zelfs geen mail adres achter te laten wat bij de gratis nuk fles wel was maar daar kreeg ik hem al voor in op inschrijven klikte dus heb ik ipv mn ding afgemaakt alles juist even gewist :).

Ik heb geen boekje meer maar volgens mij was er verder iets van een startersset bij die stand voor rond de €17,00/€18,00 te koop.

10. mamavan3meisjes

8 feb 2015
    478
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks! !! Ik laat mijn schoonmoeder even bellen als ze er is :) deze fles is de enige die werkte bij mijn eerste 2 meiden met bv dus hoop ik dat het bij de derde ook zo een succes is!!

11. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Ik heb de bon inmiddels ook gevonden :) , ik ga hem morgen inleveren :)

Deel Deze Pagina