Nuk flessen komen van de nuk stand. Er zit een bonnetje in het boekje die je dan kan geven. En de nijntje zonnescherm kreeg je als je je de wij zwangerschapsdoos aanvraagt bij de stand.
Yeah ik ga morgen! Vind het wel meevallen qua acties. Ik ben eens benieuwd. Dit jaar gaat mijn zoontje mee (geen oppas). Maar mijn zus en moeder gaan ook dus heb al afgesproken dat ik de kleine bij hun kan droppen als ik even rustig zonder buggy wil rondkijken
Op de bon heb je toch al je gegevens ingevuld? Incl je mail adres, dus die nieuwsbrief zal je wel gaan krijgen.
Nope, dit was een bon waarop je niets in hoefde te vullen. En weet wel zeker dat ik al die nieuwsbrieven niet ga zien, gebruik standaard een wel bestaand maar niet gebruikt mailadres
Op de huishoudbeurs geven ze niet veel weg. Heb een blikje red bull en een tabletje voor in de was. Verder niks
Wie weet of ze op de 9 maanden beurs tommie tippee flessen hebben? Iemand dus gezien? Mijn schoonmoeder gaat en wilde voor me kijken, anders bestel km ze online!
Ja klopt, het is een actie voor 'de papa's' wij zijn er gisteren ook even langs gegaan (voor iemand met een kleine baby) en mijn man heeft er ook een gekregen. Je hoeft zelfs geen mail adres achter te laten wat bij de gratis nuk fles wel was maar daar kreeg ik hem al voor in op inschrijven klikte dus heb ik ipv mn ding afgemaakt alles juist even gewist . Ik heb geen boekje meer maar volgens mij was er verder iets van een startersset bij die stand voor rond de 17,00/18,00 te koop.
Thanks! !! Ik laat mijn schoonmoeder even bellen als ze er is deze fles is de enige die werkte bij mijn eerste 2 meiden met bv dus hoop ik dat het bij de derde ook zo een succes is!!