Huishoudbeurs...ik wil er nog niet dood gevonden worden!

Discussie in 'De lounge' gestart door lillibit, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik denk dat het merendeel wat er heen gaat ook echt huisvrouwen zijn ( ben ik zelf ook hoor dus dat terzijde) maar ik denk dat er een of andere carrieremien minder makkelijk naar toe gaat omdat haar heel het huishouden waarschijnlijk geen reet boeit ( in de zin van cillit bang of aldi allesreiniger, als het maar schoonmaakt)
    en nogmaals ik ben ook huisvrouw maar het merendeel van de huisvrouwen is vaak de gewone man met opel astra, jack russell en huurhuis en man timmerman.
    die carrieremienen zijn vaak weer tweeverdieners..
    ja shit hoe leg ik het nu allemaal uit. hoop dat iemand me snapt

2. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik merk er inderdaad ook vrij weinig van..

Al zou ik geld toe krijgen om er heen te gaan dan zou ik het nog niet doen.. Maar inderdaad volgens mij mag je tegenwoordig alleen maar topics openen als je ergens positief over bent..

ik snap serieus echt niet wat de zuurpruimpjes hier doen hoor. ;)

3. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    ik vind het entertainment. Er loopt inderdaad verschillend volk rond. Het mooiste volk vind ik persoonlijk. De vrouwtjes die in kledingdracht komen met een grote tourtbus en een hele grote trolly achter zich aan. Zeer vermakkelijk. De koopjes zijn inderdaad geen koopjes,want negen van de 10 keer zijn de aanbiedingen ook gewoon in de aanbieding in de winkel,maar ik ga er wel naar toe. gewoon voor de fun en vaak koop ik niks

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

uitverkoop heb ik ook een gigantische schurft aan.

5. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ik ook niet.
    Moet er eerlijk gezegd ook erg om lachen :D
    Zeggen ze tegen ons "get a life" haha.

6. tulip

tulip Niet meer actief

eefke, mij boeit het hele huishouden ook niet. Maar sommige schijnen niet te begrijpen dat je het als dagje uit kunt zien en je moet dan meteen uitgemaakt worden voor hysterische graaianita.

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    wat een onzin agnes het gaat er niet om of je het leuk vind of niet....dat je het niet leuk vind kan best! dat je er echt niet heen wilt omdat het je totaal niet trekt of het verschrikkelijk lijkt ook prima net als purk dan is het nog netjes.
    Maar het gaat erom dat het nu over de mensen gaat die er komen, 'heb nu allerlei namen voorbij zien komen en het verbaasd mij gewoon hoe erg er wordt overdreven en mensen worden beledigt omdat ze een bepaald type zijn....
    nogmaals ik ga jaren en heb nog nooit hysterie meegemaakt die hier wordt omschreven...
    maargoed dat iemand niet gaat moet diegene lekker zelf weten, sommigen krijgen er ook de rillingen van bij het zien van de voorbeelden :)

8. kippiekip

Ik ook .. Vlaggetjes weken, Prijzencircus, Koopzondagen bah bah bah .. Krijg al kippenvel als ik er aan denk :D

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahahahahahahahaha Ik ben ooit 1x de laatste zondag naar de beurs gegaan...en dat was geen succes. Tegen het einde was ik nog lekker aant neuzen en dan hebben schijnbaar die verkopers zin om heeeeuuuull veel korting te geven (omdat ze geen zin hebben alles weer in te pakken uiteraard) en dan is het echt geen doen meer.

10. kippiekip

Jij hebt echt een probleem met lezen he ?

Ik heb NERGENS gezegd dat iedereen zo is ...

Ik geloof best dat mensen het als een dagje uit zien maar daar veranderd mijn mening echt niet door. Waarom verwacht jij dat wij jullie mening accepteren maar accepteer je die niet van een ander ?

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dat kan idd ook nog uiteraard dat je gewoon een gezellig dagje weg wilt. en voor de 1 is dat de hhb en voor de ander het rijksmuseum. ik vind het allebei niks......... ik ga liever een lekker avondje uit eten bv. maar idd ieder zijn meug:) is maar goed ook anders was het erg druk of erg leeg bij de hhb, rijksmuseum of de griek!:D

12. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Prima als jij het leuk vindt.
    Ik vindt vast dingen leuk die een ander niks vindt (boeiend)
    Maar nogmaals wij doen niks verkeerd wat betreft de regles van dit forum.
    Als jij er zo erg aan ergert ga dan weg uit dit topic of meld het dan bij het beheer.
    Ik ga ook niet na een positieve hhb topic om daar vervolgens te zeiken dat ik het niks vindt ;)

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mij boeit het huishouden ook niet hoor...
    Gewoon lekker neuzen tussen spulletjes, kraampjes van winkels die we hier in het dorp niet hebben, lekkere dingetjes proeven,leuke optredens en gezellig een dagje uit met een vriendin.
    Prima toch!

14. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    De meerderheid hier schrijft gewoon dat ze het niks aan vinden.
    Er is een enkeling die zulke woorden gezegd hebben.
    Ik persoonlijk heb gezegd dat hhb niks voor mij is en dat toen ik daar was mij het wel opviel dat er meerderheid graaiers zijn.
    Val hier helemaal niemand persoonlijk aan.
    Maar eerlijk is eerlijk (want de titel zei eigenlijk al genoeg) als je weet dat je aan sommige meningen gaat ergeren omdat je hhb zelf wel leuk vindt,dan snap ik eerlijk gezegd neit waarom je dan alsnog komt lezen.
    Als ik bijv. al bij voorbaat weet dat een bepaalde topic mij gruwelijk gaat ergeren dan open ik hem niet.

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Misschien omdat men dacht dat dit over de beurs ging...en dan met de neus in de boter valt omdat er gewoon mensen in hokjes worden geplaatst en worden afgezeken...????

16. tulip

tulip Niet meer actief

precies, het had kunnen gaan over de nadelen, bv weinig voorraad bij de kraampjes, drukte op bepaalde dagen ofzo. Maar de openingspost is al asociaal!

17. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    De titel komt al niet heel leuk over ,vooral als je er zelf wel van houdt.

Ja er zijn een paar reactie's die meschien idd niet al te netjes zijn.
    Maar over de meerheid zijn er gewoon normale reactie's.
    En jullie (tulip en jij) hebben nu jullie mening hierover gezegd,klaar.
    Dus mogen wij nu aub lekker even klagen over hhb zonder de hele tijd reactie's te krijgen van hhb liefhebbers??

En wat ik al eerder zei.
    Ik ga niet na een positieve hhb topic want ik heb er niks mee.
    En het is dan ook niet leuk voor de liefhebbers als ik daar kom en over de hhb ga lopen zeiken.

18. tulip

tulip Niet meer actief

ben helemaal niet klaar, dat maak jij niet uit. Ik vind het leuk om hierover te zeiken...

19. kippiekip

Je kan toch al aan de titel lezen dat het niet zal gaan over lege kraampjes, niet aardige mensen achter de kraampjes ???

Kom op zeg !

20. kippiekip

Zou jij het leuk vinden als wij zo gingen zeiken in het positieve gedeelte van hhb ??

Gaat toch nergens over wat je nu zegt .. Weet niet waar je op uit bent maar het gaat nu al nergens over ...

Deel Deze Pagina