ik weet niet waar iemand op uit is om te gaan lopen zeiken over iets waar die nooit naar toe gaat. Ik vind voetbal niks, het zou nergens op slaan om ineens een topic te openen om daarin iedereen af te zeiken die voetbal leuk vind en vervolgens iedereen die wel eens naar een wedstrijd gaat, uit te gaan maken voor hooligan.
omdat ik benieuwd was wat mensen ervan vonden, ik reageerde ook heel gewoon en moest ook wel lachen om sommige reactie's omdat ik me bij sommigen wel wat kan voorstellen ja tot op een bepaald punt er dingen voorbij kwamen die over de mens persoonlijk gaat en niet over de hhbeurs... jammer dat sommigen niet snappenw at wij bedoelen, het gaat juist niet om het feit dat er mensen zijn die het niet leuk vinden..maargoed klets lekker verder ik heb het wel gezien
Hoe weet jij nou dat iedereen hier er nooit is geweest ? Ik heb je al meerdere malen aangegeven dat daar waar ik over praat het met mijn eigen ogen heb gezien, waarom accepteer je dat nou niet gewoon, het is mijn mening en ik heb ook al 100x gezegd dat echt niet iedereen het zelfde type is maar dat het wel meerendeel dezelfde tyes zijn. waar maak je je nou zo druk om zeg ... Je leest echt niet hoor Tullip !
nee jij leest niet, ik schrijf waar iemand niet naar toe gaat... ik neem aan dat ts niet naar de hhb gaat als ze er zo overdenkt. Jij kan dus geen nederlands lezen en snapt niks van grammatica.
Ik weet niet wat er onbeschoft aan is wat ik zeg hoor .. Wil er alleen maar mee zeggen dat je aan de titel al kan lezen dat het niet een topic is met positieve verhalen .. Maar goed om even antwoord te geven, nee ik ben niet ongesteld, moet nog een week de pil en dan zal ik volgende week zo'n beetje wel ongesteld worden..
Onooooo de spellingspolitie!! geniet maar lekker van het zonnetje terwijl er nu ergens in Amsterdam heel veel (niet allemaal dus) graaiende Anita's rond lopen!
ik ook, rondje mac dan maar???!!! ongesteld..naja je bent wel een kippig kipje sorry laten we het zo maar laten.... het is duidelijk nu...we zullen nooit met zn allen gezamelijk hand in hand naar de hhbeurs gaan
dames dames en dan zeggen ze dat ik een heethoofdje ben. Gewoon iedereen gezellig terug in zijn eigen hoek (uuhhh topic) en lekker laten lullen (van beide kanten) Iemand mag er toch geen hol aan vinden en na een ervaring iets van de mensen daar (in het algemeen genomen) vinden het gaat niet om eem individu maar een indruk wat het heeft achtergelaten bij een persoon. Dat is ALTIJD persoonsgebonden dus snap heel de discussie niet je kan niet blijven doorgaan met ik vind wel , ik vind niet, op den duur lekker gewoon de wijste zijn en laten gaan met die banaan (van mij part denk je maar gewoon dat jij het beter weet ) als je het maar niet typt hahahaha
Even een realistische kijk op dit topic. Van de 230 reactie's is maar 6x gezegd dat iemand vondt dat er alleen maar:tokkie's,viswijfen en sjonnie's rondlopen. Daarna zijn deze termen alleen aangehaald wanneer iemand hier niet mee eens was. Dus vindt dat jullie zwaar overdrijven.
komkommer is op.....................en moet het huishouden gaan doen........doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii doeidoeidoeidoeidoei doeidoeidoeidoeidoei!!!!!!!!!!!!!