Huishoudbeurs...ik wil er nog niet dood gevonden worden!

Discussie in 'De lounge' gestart door lillibit, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MichMar

MichMar Niet meer actief

Ik heb echt niets met de HHB en KreDoe Utrecht vind ik nog een tikkie erger... Ik krijg de kriebels van die drukte, het duwen en trekken. Vooral de leeftijdscatagorie die vindt dat ze met respect behandeld moeten worden. En als je zo'n oud vrouwtje even terug op de plek zet krijg je een sneer: 'heb je niet geleerd dat je respect moet hebben voor ouderen' Grrr, jawel, maar niet als ze onbeschoft anderen onderste boven drukken. Inderdaad trolley's zijn een doorn in het oog, maar goed ze zijn wel makkelijk in het dragen, je moet wel de hele dag met je gekochte spullen lopen en dat kan best zwaar worden, dus ik snap het wel, maar het irriteert mij. Het moet een leuke dag uit zijn met alle producten onder 1 dag, dat is natuurlijk hartsikke leuk als ze er bij die kassa maar eens een rem op gooien. Wanneer er 10.000 mensen minder binnen zijn zou ik de beurs misschien wel leuk vinden.

Ow trouwens, komend weekend ga ik naar de Creabeurs in Hardenberg, hier komen ook onbeschofte oude dames, maar de beurs is minder druk waardoor het al gemoedelijker aan doet...

Maar de titel van dit topic mag van mij wel veranderd worden, iets minder vel. 'Anti Huishoudbeurs...' Klinkt al wat vriendelijker, en houdt het topic misschien gezelliger door minder velle uitspraken als de 6 benoemingen van mensen die zelf misschien een te lage woordenschat hebben waardoor ze hun mening niet anders kunnen verwoorden...

2. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Nou veel plezier alvast :)

3. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Whoehahaha ben je een paar uur weg, krijg je dit...
    Wat een gejank zeg...boehoe....*zucht*

4. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ben er 1 keer geweest en nooit weer. Vond r er niks aan!!

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik ben er afgelopen zondag geweest.

Struinen vind ik heerlijk.

Maar hier viel weinig te struinen vind ik.
    Mn voeten waren blauw van de trolleys die er over heen gereden waren. En opzich is dat niet erg kan gebeuren maar als je dan om kijkt zeg in ieder geval sorry en draai niet stug je hoofd om.

Verder komt er idd van alle soorten mensen heb mn ogen uit gekeken ( op een leuke manier )

Maar ik ga 10x liever naar Beverwijk want daar verkopen ze exact het zelfde.

6. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Geweldig, voor een flinke discussie hoef je niet naar de hhb maar volg je gewoon dit topic :D Heb hier en daar smakelijk gelachen om alle meningen :D

Ik ga er morgen heen MET trolley uiteraard. Zal me netjes inhouden, niet tegen enkels aanstoten en niet graaien :D Zal ook niet roepen dat ik alleen maar gratissss dingen wil en me in de trein netjes gedragen :D

Ben er een paar jaar niet geweest en ga gewoon voor een gezellig dagje uit met een vriendin. Ook ik heb een hekel aan alle drukte en al die mensen die overal met de neus bovenop moeten staan, of die aso's die iedereen omver beuken, dus ben benieuwd hoe het zal gaan ;)

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.165
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Nou, vanavond voor het eerst naar de huishoudbeurs geweest. Eigenlijk was alleen de rij voor de pendelbus leuk, haha. Wat een lol hebben we gehad met de mensen die voor en achter ons stonde. ('t Was een heule laaaange rij dus moesten het even gezellig maken.) Mijn vriendin vatte aan het einde van de avond mooi samen: het was niet leuk, maar wel gezellig.

De beurs was, zoals ik had verwacht; niks voor mij. Ik heb me op een gegeven moment echt verbijsterd afgevraagd waarom ik op 1,5 rijden van huis in de RAI in een blokker rondliep. :( Ik bedoel; die heb ik op vijf minuten fietsen ook wel en dan hoef je er geen entree voor te betalen.
    Gelukkig hadden wij gratis kaarten. Maar als je dan benzine + parkeergeld optelt... Dan heb je dus in feite betaalt om te winkelen bij Blokker. Of een paar zakjes autodrop te kopen. Echt bizar.

Maar nu komt het toppunt: d'r is binnenkort een Tupperwareparty bij mij thuis. :):(:D Ik moet het nog even verwerken, geloof ik. Hoe kom ik daar nu weer bij?
    Het heeft me wel, DE ENIGE gratis goodie van de avond opgeleverd: een flessenlikker. Haha, heb ik daar een trolley voor meegenomen!

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    whaha, dat zag er dus gelikt uit haha!
    ja de marskramer en blokker sla ik zowieso altijd over en party's bij mij thuis nee dankje :):)...
    naja je hebt het wel gezellig gehad! Nog iemand over de tenen heen gereden? ;)

9. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    whaaaahahahaha :D bestaat dat nog??
    ik weet dat mijn moeder daar begin jaren '80 wel eens naartoe ging.
    Veel plezier alvast...whehe :D

Je hebt je nickname trouwens wel mee, in dit geval :D:D

10. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Dat was wat ik wilde zeggen! Dit onderwerp was idd bvedoeld voor de mensen die er niet van houden...ik voel me toch ook niet aangevallen in de topics waar de mensen er wel van houden!

11. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Whahahaha! Jij grapjas!:D
    Voel me echt zooveeeeel beter sinds ik dit topic hebt geopend! :p

12. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Nou, niet dood gevonden willen worden vind ik een groot woord :p Maar ik zal er niet heen gaan!

Ben er vorig jaar geweest, eigenlijk meer voor de 9 maanden beurs, had er zoveel meer van verwacht!! Liep ik daar met mn gevulde portomonnee..
    Vond er niks aan!

13. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    JHe voelt je anders behoorlijk aangesproken dus geloof dat je zelf een beetje een probleem hebt!

14. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Whahaha, ik dacht het net! Het wordt bijna grappig want ze creeerd zo wel een beeld van zichzelf dat ze inderdaad hysterisch is! Ik heb het nooit over een viswijf gehad maar zij komt hier nu wel een beetje als een viswijf over!

15. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Leer eerst eens lezen!! Ik schrijf IK wil er nog niet dood gevonden worden, niet DAAR wil je toch niet dood gevonden worden, ik spreek gewoon voor mezelf!

16. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Inderdaad!! Heeft me iig de hele ochtend leesplezier gegeven!!:D

17. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik ben gisteren geweest, heerlijk was het. Wel keidruk.
    Wou ook niet met zo'n trolley lopen, maar halverwege toch maar 1 gekocht.

Een felgroene met bloemen.

Was echt een leuke dag!

18. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo hey wat een reacties hier! :$

Ik persoonlijk vind de huishoudbeurs ook verschrikkelijk. Ben er 2x geweest en beide keren niet bevallen. Dat geduw en gegraai bij de kramen... en inderdaad die karretjes tegen je benen aan... Niks voor mij dus.

19. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.838
    9.346
    113
    Gelderland
    Potverdikkie waren we daar gewoon op dezelfde dag:D

20. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Beste meiden,

Kan er weer gewoon ontopic gereageerd worden en ook een beetje met respect naar elkaar toe. Voor persoonlijke vete's hebben jullie ook een PB knop.

Het zou jammer zijn om een slotje te moeten plaatsen, terwijl het ander kan.

Elvira

Deel Deze Pagina