Huishoudbeurs/Negenmaandenbeurs 2016

Discussie in 'De lounge' gestart door laura123, 17 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ja ik ga vrijdagavond met mijn vriend.
    Hij gaat voor de eerste keer en waarschijnlijk ook gelijk voor de laatste keer 😂

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ik ben 2 keer geweest. Eerste keer was ik een week of 6 zwanger van de oudste (2010) en zijn man en ik welgeteld 10 minuten binnen geweest. Dacht dat ik gek werd, zo druk!

Jaar later ben ik met een zwangere vriendin geweest en toen wel de hele dag rondgelopen daar.

Maar nee, ik zal er waarschijnlijk nooit weer naartoe gaan. Ga liever struinen in winkels of op internet :)

3. veense

veense Niet meer actief

Mijn dochter van 9 is vorig jaar met mij (en man) geweest toen ik zwanger was. Nu wil ze erg graag weer, met haar broertje van 9 maanden, dus als het Kruidvat weer gratis avondkaartjes heeft gaan we een gezellig avondje, daarvoor even lekker Amsterdam in.

4. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Hebben ze. Daar heb ik namelijk ook mijn kaarten vandaan :)

5. veense

veense Niet meer actief

Dat is geen gratis avondkaart toch, maar een tweede kaartje gratis. Dat is me nog te duur ;)

6. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik heb het kortingsbonnen boekje bij de wij gehad. Kwam dinsdag binnen met de post.

7. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik ga dansen op de 9maanden beurs met mijn jongste in de draagdoek. Dus wij zijn ook van de partij!

8. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik ga ieder jaar met mn moeder en een vriendin. Altijd de avondopenstelling. Lang genoeg :p

We hebben inderdaad weer gratis kaarten van Kruidvat (2x gratis toegang tot de avondopenstelling)

9. veense

veense Niet meer actief

Hoe kom je daar aan?
    Ben ze nog niet tegen gekomen namelijk, loer er al wel een tijdje op...
    Vind het anders echt te duur...

Ah, gevonden, via de voordeelkaart. Ik was aan het wachten op een actie in de folder...Zal dochter blij zijn!

10. Boommm

Boommm Niet meer actief

Nee, vind het echt afschuwelijk. Ga liever gewoon op m'n gemak ergens winkelen. Voor de aanbiedingen of gratis spullen hoef je het in mijn ogen ook niet te doen namelijk, vond het hartstikke karig.

En snap ook echt niet dat er mensen zijn die hun kinderen meenemen, zo zielig.

11. veense

veense Niet meer actief

Zielig?
    Mijn 9-jarige vind het geweldig, die heeft vorig jaar echt genoten! Babyhapjes proeven, opgemaakt worden, bakfietsen testen, cadeautjes voor de baby scoren.
    Haar broertje is 9 maanden en supergemakkelijk, hij vindt alles gezellig en leuk zolang hij zijn zus en mij bij zich heeft dus ook die is niet zielig hoor...

En gewoon nadenken hoe je weer weg gaat, dus niet met de grote meute naar station Rai, maar lekker de tram naar een andere plek pakken, dan ben je zo uit de drukte.

12. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol

Whahaha. Helemaal mee eens. Geweldig verwoord.

13. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48

Heeft iemand deze al kunnen vinden op internet?

14. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Jaa wij gaan ook weer, dat had m'n dochter vorig jaar al besloten. Maar niet meer de avond, we gaan nu gewoon overdag. Zij wil graag de heeeeele dag en ik vond het veel te laat geworden vorig jaar.

Voor mij hoeft het niet perse meer, maar zij vond het dus geweldig, alles proeven en bekijken en testen, helemaal goed. M'n zus gaat ook mee, dus we maken er gewoon een leuk dagje van.

We gaan wel op een dag dat de 9maanden beurs ook is, want ik neem m'n baby niet mee, dus moet ik ter plekke gaan kolven :) En dat doe ik liever in een kolfruimte op de 9maanden beurs dan tussen de milkarepen op de huishoudbeurs:D

15. veense

veense Niet meer actief

O ja, dat was jij toen, wij hebben toen gemaild over die kaartjes en stonden toen naast elkaar in de rij bij de kassa. Dat was echt humor!
    Wij gaan wel gewoon op een avond, alleen gaat nu de kleine man mee ipv de grote man (dat was echt eenmalig!)
    Zie dat jij een klein meisje hebt, leuk! Onze knul is alweer 9 maanden.

16. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ja klopt, dat was ik :) Was toevallig he.
    Jep, m'n meiske is nu bijna een half jaar, time flies!
    Wanneer ga je? Veel plezier vast!

17. veense

veense Niet meer actief

Ik denk op de donderdagavond, moet even kijken of ik het kan combineren met het bezoeken van enkele hoogbejaarde familieleden in Amsterdam.

18. Vodem

Vodem Lid

15 apr 2014
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vorig jaar geweest, dit jaar helaas niet.
    Heb vorig jaar voornamelijk veel luiers ingeslagen en ook daarna nog veel gehad aan de kortingsbonnen van de etos voor luiers (toevallig iemand die dit jaar gaat en een paar van die bonnen voor mij wil scoren als ze die weer hebben, uiteraard tegen kosten postzegel(s) :D?)

19. Femke86

Femke86 Bekend lid

15 feb 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ga met 2 vriendinnen en onze kleintjes naar de 9maandenbeurs, we konden 2 kaartjes voor de prijs van 1 krijgen en ik wilde het gewoon 1x in mijn leven meemaken :D
    Verder brengen jullie mij wel op het idee om mijn zoontje maar bij iemand thuis te laten haha...als het er zo druk wordt...we willen met de auto gaan en kunnen dan niet met zn allen in 1 auto dus zullen sowieso op de reis moeten splitsen.
    We hebben trouwens nog 1 kaartje over voor de helft van de prijs, is zo'n ding makkelijk te slijten via marktplaats oid of valt dat tegen?
    En hebben jullie nog tips voor de negenmaandenbeurs?

20. Boommm

Boommm Niet meer actief

Zou je kindje absoluut thuis laten. Hij heeft er niets aan om mee te gaan, is echt niet leuk voor hem.

Deel Deze Pagina