Heb het weer erg leuk gehad! Ik vind het wel een beetje vervelend dat de huishoudbeurs en 9 maandenbeurs door elkaar heen zat qua hallen. Maar al met al wel heel gezellig en druk
Ik vond het hartstikke leuk gisteren! Ik heb me helemaal moe geshopt en we hebben flink moeten sjouwen naar huis. Ik ben blij dat ze daar ook nog kluisjes hadden! Poeh... Ik heb het enorm naar mijn zin gehad - ik heb nog een klein stukje HHB meegepikt, maar dat is echt niks voor mij Er waren serieus 4590303 vrouwen die naar de Ariëlstand toe liepen vanwege gratis wasmiddel. Like oh my goshhhh... Ga gillen ofzo dan. Whooptydoo, kun je 3x gratis wassen Nee; ik was mijn geld kwijt bij de negenmaandenbeurs. We waren er rond 11 uur en waren pas om half 2 klaar met hal 8. Daarna moesten we nog wel eventjes om de andere hallen ook mee te pikken
Die zat vorige maand bij de wij? Dat gratis tijdschrift van zo n baby doos. Ik ga niet , vind het echt n Hell
Één keer. Er is nog wel een een jonge gezinnenbeurs in het najaar geloof ik, maar de negenmaandenbeurs/huishoudbeurs is enkel in februari
Zowel het boekje van de negenmaandenbeurs als het boekje van de HHB liggen vooraan bij de ingang. Dus mocht je hem nodig hebben; liggen er minstens 2049492393483493403492382934934923 daar. Ik heb tijdens het beurs shoppen geruild met mensen. Er was een vrouw die nog de 9maandenbeurs over moest en ik voor de lol de HHB - heb mijn boekje aan haar gegeven in ruil voor een HHB-plattegrond. Dat is ook best wel leuk om te doen!
Weet iemand nog van welk merk dat gele beertje met dat rode shirt was waarmee je op de foto kon? Ik heb zesduizend foldertjes en ik herinner het merk me niet meer en ik wil de foto natuurlijk hebben
Never mind! Het Bambix-beertje van Nutricia Dat was hem! --edit-- zonder rood shirtje dus; geen wonder dat ik telkens op Winnie the Pooh uitkwam.
Ik ben weer voor 10 jaar genezen hoor. M'n dochter wilde dit jaar graag weer, maar zei nu al dat ze volgend jaar niet meer wil. Het was zoveel drukker dan vorig jaar, wat een geduw en gegraai. Ik was ook met m'n kindloze zus en die vond de 9mbeurs maar niks, dus vooral op de hhb zelf geweest. Nou geen succes dus. En wat een gedoe met de kolfruimtes van Medela zeg. Op zich fantastisch dat ze dat bieden, mooie afgesloten ruimtes met gratis gebruik van de elektrische kolf (met wegwerp setjes en flesjes), maar het 'nummertje trekken en op je beurt wachten' ging niet helemaal goed. Dan kreeg iemand een nummertje en ging de beurs weer over. Kwam vervolgens te laat terug, dus nummertje voorbij. Pech gehad, zou je zeggen. Nee hoor, die mocht dan daarna gewoon er alsnog tussendoor. Terwijl anderen daar braaf zaten te wachten. Dus 's middags zo'n 1.5 moeten wachten voor ik kon kolven. Pff had beter m'n baby mee kunnen nemen haha.
Mijn dochter vond het net als vorig jaar weer super! Ze deed met elk spelletje mee wat er maar te doen was om prijzen voor haar broertje te winnen, en broertje heeft allerlei hapjes en sapjes geproefd en zijn ogen uitgekeken. Heb 2 blikken Hero gekocht met een gratis badcape met naam, en wat kleine dingen als Hippsapjes en knijpfruitjes. Verder wat gratis dingetjes in het roze mee genomen voor de luiertaart voor ons bijnageboren buurmeisje en dochter heeft een Fisher Price laptop voor haar broertje gekocht. Laatste halfuurtje wilde dochter wel even op de Huishoudbeurs kijken, daar kwam ze snel van terug toen ze vloeren vol afval en voorkruipende mensen beladen met tassen eten zag die uit alle macht probeerden een zakje patat te bemachtigen Heb wel verteld dat dit de laatste keer was, volgend jaar heeft de negenmaandenbeurs voor de jongste geen zin meer, en de Huishoudbeurs vond ze zelf gelukkig net als ik verschrikkelijk
Samen met mijn zus naar de 9 mnd beurs geweest. Zij heeft een paar truitjes gekocht. Verder niets.. vond er dit jaar echt weinig aan. hoogtepunt van de vrijdagavond.. een bitch fight naast de modeshow en voor het eetgedeelte Echt 2 dames die elkaar letterlijk in de haren vlogen en door 2 mannen uit elkaar gehaald moesten worden. Je snapt dat die modeshow weinig bekijks meer had. Nog zon toppunt was het mooie als je 1x per jaar met de trein reist. Dan rijd ie niet wij kwamen tot Utrecht, waar na een seinstoring geen trein meer richting Brabant ging. Gelukkig heb ik een schat van een man die snel oppas regelde en ons ophaalde. Al met al hebben we veel gelachen!
Ik vond de negenmaandenbeurs erg geslaagd. Veel gratis spul gekregen, en vond de tas van Kruidvat voor 3 euro echt een goede actie! Gratis foto's laten maken bij de Kruidvatstand, kregen er 3 mee; 1 van mij en mijn dochtertje en 2 van haar alleen. Bij de bullbystand een leuk truitje laten maken voor mijn dochtertje. Huishoudbeurs niet geweest.. Zag er ook heel erg druk uit daar.