huishoudbeurs: Wie is er eerder geweest en wil mij meer vertellen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 18 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Kinderopvang bij de SKWGroep

De SWKGroep heeft een stand op de negenmaandenbeurs. Wij informeren u daar graag over onze mogelijkheden voor kinderopvang. Neemt u kinderen mee? Wij bieden tijdens de negenmaandenbeurs ook kinderopvang voor kinderen van nul tot 12 jaar. Uw kind kan lekker spelen terwijl u de beurs bezoekt. Wij hebben uitdagend speelgoed en leuke activiteiten voor iedere leeftijd. Voor de allerkleinsten zijn er ook boxen en is er slaapgelegenheid. Er is een kunst- en expressiehoek, een techniekhoek met onder andere Lego en er zijn gezelschapsspelletjes.

Haha het is er dus wel ;)

2. penseel

penseel Niet meer actief

Ben ooit eens. Een oudere beurs geweest vind het voor die keer wel leuk..

Heel lang geleden voor 2000. Had nog geen kinderen.

3. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Ik vind het leuk. Wel erg druk inderdaad en weekend is Nog drukker dan doordeweeks. Aanbiedingen vallen soms tegen maar de stand houders kost het geld om te staan. Het is voor velen dus een week verlies draaien in ruil voor bekendheid.
    Ik wil sowieso langs de rimmel stand die haas vorige jaren leuke acties 3 producten voor 15 euro.

en verder ben ik vooral op de negenmaandenbeurs.
    Babyvoeding kopen. Helpid4kids en kijken wat voor leuke dingen er nog meer zijn.
    Erg gezellig samen met mijn zwangere beste vriendin

4. Melief

Melief Niet meer actief

Ik vond het een hel met een rolstoel. Allereerst totaal niet aangegeven welke liften je moest hebben om naar binnen te gaan. 10 liften gehad ofzo. En de mensen waren zooooo aso, ff snel voor de rolstoel langs, duwen/trekken/ voorpiepen en absoluut niet aam de kant gaan als je er langs wilde.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja, dat snap ik. Vriendin en ik zijn er ook niet erg blij mee (vooral vriendin niet) maar goed, aan de andere kant snap ik moeder wel. ZIJ wil ook graag mee, zij wil ook graag eens wat anders zien dan haar huis en de buurt....dus ja....we nemen haar mee, parkeren haar bij de makeup en vriendin en ik lopen hard door ;):p Geintje hoor.

6. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga ook elk jaar samen met vriendin. We gaan lekker met een busreis mee, dus geen parkeergedoe. Dat hebben we een jaar gedaan...maar nooit weer als veevervoer in een pendelbus geduwd worden voor ons... De trein ook een jaar geprobeerd, maar de terugweg hebben we heel lang moeten staan en na een dag sjouwen, vonden wij dat geen succes.

Het is druk, maar als je je daar op in stelt, valt het ook wel weer mee. We gaan er ook altijd vanuit dat we niet alles goed kunnen zien. Willen een paar hallen sowieso en dit jaar ook weer uitgebreid de negenmaandenbeurs over, want ik ben dit jaar weer zwanger.

Proeven wordt wel elk jaar minder vinden wij... Je krijgt ook steeds minder echt gratis, maar er zijn altijd leuke aanbiedingen.

Wij vinden het altijd erg leuk. Echt een dagje uit. We hebben er dus weer zin in!

Deel Deze Pagina