schaamte over mijn verjaardagscadeau

Discussie in 'De lounge' gestart door pluk, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.250
    4.480
    113
    Ja ik weet het het klinkt raar maar ik schaam me een beetje.

Ik zal het uitleggen

Mijn zus en ik zijn allebei deze week jarig en speciaal voor deze gelegenheid kwam mijn zus over uit amerika zodat we na 13 jaar weer eens samen de verjaardag konden vieren.

Omdat ze er maar 4 dagen was besloten om samen met de kids ook bij mijn ouders te gaan logeren (helaas moest J gewoon werken).

We hebben erg veel lol gehad en ondertussen stuurde J en ik elkaar sms-jes.
    (J is trouwens mijn man ;))
    Dinsdagavond smst hij de vraag wat ik eigenlijk wil hebben voor mijn verjaardag en ik sms terug dat ik wel graag een armband wil hebben.

Hij vraagt welke ik dan in gedachten had en ik antwoord zo'n pandora achtig iets.

Woensdag had hij gesnipperd zodat hij ons weer op kon halen en kwam hij dus met een doosje van de juwelier aanzetten met daarin dus een armband van Pandora en 3 schakeltjes (een roze van mijn dochter, een stoere metalen van mijn zoon en eentje met hartjes van hemzelf)

Oh ik schaam me zo, ik vraag altijd cadeau's die ruim binnen ons budget vallen en nu krijg ik zomaar van hem zo'n dure armband.
    En om te voorkomen dat ik het geld wat ik normaal voor mijn verjaardag krijg weer ga gebruiken voor boodschappen of ander dingen die nodig zijn heeft hij iedereen verzocht om het geld te geven in de vorm van een kledingbon.

Sorry voor mijn gezeur

Groetjes Anita

2. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

haha wel heeeel lief van je man !!!
    geniet er lekker van je hebt het nu toch al gekregen :D

3. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ohhh wat een schat zeg! Wees maar blij met dat mannetje van je haha!!

4. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Je moet maar zo denken..als een kado echt niet binnen het budget valt was het niet gekocht.
    Schaam je er niet voor, ben gewoon blij en toon je blijdschap.
    Vooral dat laatste doet de gever goed.

5. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Geniet ervan meid!
    Je zou wel kunnen vertellen dat je het eigenlij een veel te duur cadeau vind.

Als je betaalbare bedeltjes zoekt:

WELKOM BIJ BIJOUX MANOU | BIJOUX MANOU

Daar koop ik de mijne altijd

6. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Je hoeft je echt niet te schamen hoor Pluk. Bijkbaar vond je man dat je dit keer echt iets extra's had verdiend, en als je man zoiets vindt heeft hij meestal wel gelijk. Hij heeft niet voor niets de rest van de familie waardebonnen laten halen. Je hebt waarschijnlijk al genoeg ingeleverd in de vorige jaren. Dus kijk maar met trots naar je mooie nieuwe armband, en geniet ervan! En je kunt vast wel iets bedenken als een leuk bedankje voor je man, een ontbijtje op bed of een avond gamen zonder 'gezeur'. dat komt vast wel goed.

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    meid wat ontzettend lief van je man!

snap dat je ,je wat bezwaard voelt...
    maar probeer je niet te schamen hoor!
    geniet ervan!!!

8. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Als jullie het geld er echt niet voor hadden, had J. je toch echt die armband niet gegeven!
    Gekke meid. :D
    Lekker van genieten, dat ie je een zo'n leuk cadeau heeft gegeven!

En je hebt ooit weleens verteld dat je zo weinig kleren had, en je het moeilijk vond om geld voor jezelf uit te geven.
    Dus ik vind J. wel slim hoor, om iedereen een cadeaubon te laten geven. ;)

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Kijk dat is nou eens een top vent!!!

Lekker van genieten hoor

10. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Hehehe... Ik wou dat mijn man zo ver doordacht over cadeau's... Zo gaat het met mijn verjaardagsgeld namelijk ook altijd, alleen gaat het dan vaker op aan spullen voor de kinderen... :D

Lekker van genieten, meid! Je zult vast wel iets gedaan hebben waarvoor je het verdient hebt! ;)

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.250
    4.480
    113
    Klopt maar zelfs met cadeau bonnen vind ik het moeilijk :$(schaam schaam) maar ja nu moet ik wel al hoewel met zo'n H&M bon(nen) kan ik natuurlijk ook kleding voor de kinderen kopen ;) (AAAAAAAAH ik ga geloof ik maar even met mijn hoofd tegen de muur bonken om die gedachte eruit te krijgen)

Groetjes Anita

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    *Slaat Pluk tegen dr hoofd om die gekke gedachtenkronkels eruit te krijgen* :D

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.250
    4.480
    113
    Dankt Jusi voor het slaan, sla nog even door het is er bijna uit:D

14. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2