Ik ga ook heb mijn kaarten al in november gekocht want toen hadden ze een actie via de nieuwsbrief van 9mnd beurs 2 halen 1 betalen. Hebben ze elk jaar via de nieuwsbrief zo'n actie. Dit is trouwens een jaarlijks uitje met mijn moeder geworden. Eerste keer probeerde ik zwanger te worden, tweede keer kwam ik dezelfde dag er achter dat ik zwanger was en dit jaar ben ik bevallen
Hier nog 1 die elk jaar van de partij is en dit jaar ook weer gaat. Heb nog geen bonnen kunnen vinden, maar hou het zeker in de gaten!
Ik heb hier nog een gratis negenmaanden beurs avond kaart liggen voor als iemand die wil moeten ze mij pben. is gelding van 18:00 t/m 22:00 op 21 of 22 feb.
Hier ook nog een gratis negenmaanden beurs avond kaart liggen. Dus als iemand hem wil hebben stuur maar een pbtje met daarin je email. Verder ga ik zelf de 20ste voornamelijk naar de negenmaandenbeurs! ! Op de 20ste is ml namelijk voor de helft van het geld !
Ik wil heel graag met 3 vriendinnen gaan en zocht ook naar dergelijke kortingsbonnen. Vorig jaar hadden ze bij de kruidvat ook gratis kaartjes bij aankoop van bepaalde producten, maar dat hebben ze dit jaar helaas niet. Ik heb momenteel ook niet veel te spenderen, dus als iemand nog iets weet... Please laat me weten! Mijn dank is GROOT!
Ik heb een link waaar je met je voirdeelkaart van kruidvat gratis avond kaartje krijgt.. Even kijken hoe ik via mn tel moet kopieren enz.
voor een ieder die 20 februari of later gaat: bij bonbebe babyvoeding kan je nu 2 kaartjes voor de prijs van 1 halen je hebt alleen de streepjescode van een potje nodig
wat moet je in hemelsnaam met zon trollie? Ben vorig jaar met mijn zoon geweest omdat ik al die wilde verhalen over de HH las... een klein plastic zakje is meer dan genoeg hoor
Zanita krijg t niet voor elkaar maar zag hem bij gratis en aanbiedingen staan.. anderd kan ik hem wel doormailen?