Ik ga ook de 21ste Bij de kruidvat kun je met je voordeelkaart gratis avondkaarten downloaden. Zie Kruidvat - Negenmaandenbeurs - Intro er staan ook actie's die ze dan hebben op de site.
Ik wil dit jaar ook weer heen! Waar zijn er nu kaarten te koop met een aanbieding? Vind die gratis avonden namelijk altijd zo druk!
Hier gaan we ook, dankzij een super enthousiaste manlief die perse mee naar de 9Mbeurs wilde De schat! We gaan de zaterdag, 23e, omdat het beter uit kwam en ik ga samen met manlief, zuslief en een van mijn schoonzussen. Die dag ben ik ook precies 20 weken, dus beetje feest
ik las dat je ze bij prenatal voor 14,50 kunt krijgen of als je bonbebe streepjescode hebt dan kun je tot morgen 2 voor 2 halen via de site. ik zoek ze zelf ook nog dus als iemand het nog heeft, dan wil ik die heeeel graag
op de site van de huishoudbeurs staan een aantal kortingsbonnen die je kunt uitprinten en in kunt leveren op de stand bij de huishoudbeurs.
Leuk, ik ga samen met mijn sm, de 21ste. Zowel naar de huishoudbeurs als de negenmaandenbeurs. Ik heb er nu al zin in!
Wij gaan wss woensdags of zaterdags naar beide beurzen. Bevriend koppel van ons is 25 weken dan dus gaan we gezellig met z'n vieren als het goed is.
Heb een mail met kortigsbonnen gekregen, jullie ook? Heb geen comp eb kan ze op mijn tel niet openen... benieuwd of er wat leuks bij zit! Hahaha
@honey Zou je hem door willen sturen? Ben heel benieuwd Als het korting met codes is gebruik ik ze niet hoor!
Hier ook een HHB ganger. Alleen voor mij geen 9-maandenbeurs, kan ik niet aan. Degene met wie ik mee ga weten dat, dus dat is wel een heel prettig gevoel.