Als ik volgende week weer een beetje op de been ben gaan we naar de huishoudbeurs en natuulijk ook even naar de negen maanden beurs. We gaan al een aantal jaar naar de huishoudbeurs en lopen dan even snel over de negen maanden, maar toen was ik nog niet zwanger en vond het dus ook neit zo leuk. Nu ben ik wel zwanger en heb al een kortingsboekje waar erg leuke aanbiedingen in staan!
Ik ga naar de huishoudbeurs. Wel een dag uitgezocht dat de negenmaandenbeurs er ook is. Wil ik toch wel eventjes kijken. Heb eigenlijk niets nodig maar rondkijken is ook wel leuk.
Mijn optie staat er ook niet bij Ik ga 2 keer naar de 9 mndn beurs en 1 keer naar de hhb. Donderdagavond ga ik met mn man naar de 9mndbeurs en vrijdag ga ik met moeder en zusje naar de hhb en dan gaan we ook nog even langs de 9mndbeurs.
Na lang dubbe en twijfelen hebben we zaterdag met vrienden afgesproken om toch naar de hhb en de 9mnd beurs te gaan. Ik heb lang getwijfeld omdat ik het toch erg moeilijk vind. Wij zijn nu een jaar en 3 mnd bezig en het zal moeilijk worden om zondag al die mooie buijes en lieve babys te zien, maar goed ik weet zeker dat ik dit jaar ook zwanger mag raken en er zijn veel dingen op de 9mnd beurs waar ik toch even wat info wil halen... Dus maar even door de zure appel heen. Ik denk wel dat ik eerst de 9mnd doe en dan pas de hhb op ga, dan heb ik de rest van de dag om plezier te maken.. Wie gaat er ook zondag de 17de, de laatste dag?
Ik ben zaterdag naar de HHB geweest, was zooo leuk! Maar zoooo druk haha. Vond het alleen erg jammer dat de negenmaandebeurs nog niet open was, anders was ik daar ook zeker heen gegaan. Lijkt me echt leuk ookal ben ik niet zwanger. ^^
miekiemiek ja ik heb bij wij jonge ouders een boekje gekregen met allemaal aanbiedingen erin. Natuurlijk altijd leuk!
Ben vandaag geweest, het was zo druk! Je kon gewoon over de hoofden lopen. Ik vond de 9 maanden beurs ook leuk om te kijken, maar omdat ik nu zwanger ben van de tweede, heb ik het meeste al. Toch leuk, in ieder geval!
Wij zouden er ook heen gaan. Naar de 9 maandenbeurs dan. Maar we gaan klussen in ons huis dus we schuiven het door naar volgend jaar. Wie weet gaan we dan gezellig met 2 kindjes Ben naar de 9 maandenbeurs geweest toen ik 11 weken zwanger was van Lieve. Ik vond het erg leuk maar zo ontzettend druk! Had het echt niet meer aan het eind. Was gebroken! Had daar voor het eerst het hartje van Lieve horen kloppen via een preteho. Kon het niet laten haha En de tranen biggelden over mn wangen zo mooi! Als ik er aan terug denk krijg ik helemaal vlinders in mn buik haha Maar helaas dit jaar geen beurs maar volgend jaar vast wel een keer
Ik ben ook naar allebei geweest. Niet zwanger natuurlijk, maar wel leuk koekeloeren voor mijn kleine man!
Ik ga zaterdag of m isschien vrijdag avond Gezellig met me meiden. Ben heel benieuwd. Vorig jaar eigenlijk alleen de 9 maanden beurs gezien, wil nu wel wat meer van de HHB zelf zien