Whahaha dat is wel erg toevallig! @Erwtje; Jah het was heel heet dus ik stond in m'n ondergoed te strijken. Was echt maaaandenlang te zien!
Ik had een paar maandjes geleden Een grote blunder. Ik was uitgeschoten met het wasmiddel in het bakje (kon het bolletje even niet vinden). Ik dacht nou dat komt wel goed. Er zaten handdoeken in, toen het programma klaar was voelde de handdoeken stijf van de wasmiddel ik dacht nou ik zet het wel even op spoelen en dat had ik niet moeten doen waarschijnlijk toen ik een paar minuten later de badkamer in moest lag er overal zeepsop dus ik met een dweil alles opruimen, was een hele klus. Toen het spoelen klaar was deed ik de wasmachine open en het was echt een hele schuimbad daarbinnen in geworden het was echt een ramp. Uiteindelijk de handdoeken goed gekregen door vele malen spoelen onder de douchekraan en centrifugeren Het leuke was ook nog dat toen ik net klaar was de visite voor mijn dochtertjes verjaardag kwam haha
Gisteren wilde ik stokbrood in oven doen, had ik hem Perongelijk op magnetron stand gezet. Nou die stokbroden waren pik zwart, en stinken, overal rook.
Eten klaar, opscheppen en lekker aan tafel zitten smullen. Dan ineens komt er rook uit de keuken en ja hoor fornuis stond nog aan en een lege pan stond al ruim een half uur op hoog vuur en het bodempje sju was hiervoor niet voldoende. Frietpan aanzetten en Vergeten het mooie handvat met kunststof handgreep uit de pan te klappen. Tja dat was echt dom. Stinken, gesmolten zwarte verkruimelde handvat. Heb hem maar weggegooid. Kelder leeg ruimen en een fles wok olie met smaakje laten vallen. Bats kapot. Ruikt het nu nog. Smerige zooi komt er hier niet meer in. En dan heel dom, plint kreeg ik niet zuiver dus even met de schuurspons. Heb nu dus een mooie witte schuur veeg op me mooie plinten ziet er niet uit. Met een gewone stift op een dvd schrijven want dvd marker was zoek. Nou ook geen aanrader. Geen allesreiniger meer hebben dus dan maar wat wasmiddel. Nou ook niks, bleef overal plakken
Sommige dingen zijn echt wel erg, chloor en zijden pumps auw....En verpeste was met mooie kleertjes ook echt niet leuk. Is het nog wat geworden TS? Hier niet echt blunders geloof ik *afkloppen*, 1 keer met koken had ik een lekkere kant en klare kipschotel die 3 kwartier in de oven moest....het rook superlekker en we hadden echt honger.....haal ik hem eruit na 3 kwartier, had ik de magnetron aangezet ipv van de oven kip helemaal ingedroogd en vies. Erg balen.
Hier een keer vergeten de keramische kookplaat uit te zetten. Met afwassen had ik het pas door. Had er een tupperwarebak op gezet en die smolt helemaal weg! Gelukkig hebben we het er nog redelijk goed vanaf gekregen.
T shirt van mijn man met opdruk per ongeluk in de droger, kan het printje niet echt tegen.. Rode kool luk mij nog niet echt om vers klaar te maken, maar ik geef niet op! Wat ik wel eens heb, dan zet ik de afwas helemaal klaar, de eerste lading in de afwasbak... en dan vergeet ik af te wassen, oops. Dan komt er een poepluier tussendoor of er is iemand gevallen en heeft troost nodig of mama moet even politie agentje zijn. De keuken is dan wel open maar toch nog om een hoekje, vanuit de voorkamer niet te zien.
Mijn man deed een tijdje terug mijn bh's in de droger. Had hem al gezegd dat dit niet kon, toch was hij dit even vergeten. Resultaat was een bh die dwars doormidden lag.
Ooh wat zijn er een hoop blunders bijgekomen! Sommige echt grappig en ik merk ook dat ik in ieder geval lotgenoten heb met m'n verkleurde was Die was is dus nog steeds groen... Ik ga straks naar de winkel om spul van HG te halen, ontkleurder voor witte was. Hopen dat het printje op m'n shirt er wel tegen kan, en zo niet... Tja, ik kan er weinig meer aan verpesten. Gisteren dacht ik: ach, zo duur was ie niet, ik bestel een nieuwe als het niet lukt. Beetje jammer alleen dat ie niet meer leverbaar is
Wat een blunders! Ook ik heb er weleens aan moeten geloven.. Ik heb ook mn buik eens gebrand aan het strijkijzer (auw!) Speenkoord uitkoken, gooi hem in de pan en zie alle kraaltjes vervormen :S Laatst lag er nog een tuinstoelkussen buiten toen het regende, kletsnat dus! Dus ik leg hem binnen op de laminaatvloer om te drogen resultaat: laminaat met allemaal vochtplekken wat niet weggaat Gisteren even de springvorm in de week zetten, laat de gootsteen vol lopen maar het duurde me te lang, dus loop ondertussen 'even' naar buiten, om vervolgens maar even wat onkruid uit de tuin te gaan halen. Kom ik weer binnen zie ik die kraan nog steeds lopen! Gelukkig liep het in de andere bak en niet op de grond. Met een schuursponsje het rvs gasstel schoonmaken: allemaal krassen!
Ooit eens met kerst de familie willen imponeren met een lekker toetje van champagne, alleen bleek het flesje wat ik had opengerukt geen goedkope champagne maar een dure cognac (uit het champagne gebied, vandaar die grote letters Grande Champagne op de fles). ... en nee, er ging geen belletje rinkelen toen bij het open van de fles er geen druk op de kurk stond. Zelfs niet toen de alcoholdamp op mijn ogen sloeg bij het aan de kook brengen van de 'champagne'... het enige wat ik dacht: "zo 40% alcohol!! De champagne-boer weet tenminste een beste champagne te brouwen..." Cognac met framboosjes en een klodder slagroom, de familie was niet echt onder de indruk wel onder invloed
Schapenvachtje wat erg smoezelig was behandelen met een chloorbadje... Resultaat: oranje / gele vlekken... Bijtring uitkoken in de magnetronsterilisator: weggesmolten... Na een hondenwas (manden / kleed) gewoon een handdoekenwas erachteraan gewassen zonder tussendoor even een lege spoelwas te draaien... Alles onder de hondenharen, heb de handdoeken wel 3x moeten wassen en uitkloppen voordat alles eruit was, blegh... (later kwam ik er pas achter dat er een handige oplossing voor is, dus een tip: neem een panty, stop er een tennisbal in, dichtknopen en bij een 'harige' was doen, alle haren zitten daarna in / aan de panty!) Een blauw broekje 'even' laten weken in de vanish, maar ipv een uurtje per ongeluk een nacht laten staan... Kon hem gelijk weggooien! En toch wel de ergste... Met mn brakke hoofd na een slapeloze nacht van ons spookje kindlief gewassen met hondenshampoo...
ach, haren zijn haren! Ik heb ook een keer gehad dat ik taart aan het maken was in een springvorm, beslag was nogal zwaar, dus toen ik naar de oven liep om de taart erin te doen donderde de bodem van de springvorm eruit....Alle vloerbedekking onder het beslag! :x lang leve afwasmiddel, het perfecte schoonmaakmiddel....
Zoals Eylem zegt, haren zijn haren... Ja, ik denk dat het ook wel werkt voor kattenharen, al zijn die zachter / dunner, gewoon uitproberen, hier werkt het super!
Afbakbroodjes op oven/magnetron stand ipv oven stand.... Ze kwamen pikzwart en hard genoeg om een raam in te gooien er weer uit Stank heeft dagen in huis gehangen. En een geliefde trui van mijn vriend op 40 gewassen ipv 30, beetje gekrompen Dat vond ik wel erg.
Oh ja, 40 ipv 30 graden heb ik ook weleens gedaan. Meestal was ik op 30, maar als de was erg vies is dan draai ik 'm op 40. Alleen even niet bedacht dat mijn splinternieuwe wollen rokje daar niet tegen kon. En die had ik nog niet eens gedragen ook, die wilde ik eerst wassen om weet ik veel wat voor reden. Toen ik een samengeperst rokje in formaat romper uit de wasmachine trok wist ik gelijk dat dat niet meer goed zou komen. Staat er nog zo netjes in het label dat ie op de hand gewassen en daarna uitgehangen moet worden. Echt mooi op tijd gezien NooNoo.