Huishoudboek app zonder koppelen aan bank

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 23 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Om onze financiën eens wat beter bij te houden wil ik een app voor mn huishoud boekje. Maar, na drie t hebben gedownload waarbij ik mn bankrekening moest koppelen vraag ik het maar even hier.

Ik zoek een huishoudboekje op mn telefoon waarbij ik NIET mn bankrekening hoef te koppelen en het dan ook werkt.

iemand een tip?

2. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.231
    1.876
    113
    Wij hebben hem met exel gemaakt kunnen aardig wat formules in.
    En dan in je email opslag. One drive.

Miss een optie

3. zwaaistaart

zwaaistaart Fanatiek lid

23 jan 2011
    2.456
    1.038
    113
    Vrouw
    Niet op mijn telefoon maar ik heb banktrans gedownload en daar ben ik heel tevreden over.

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    Zit er bij je bankrekening geen functie om alles bij te houden?
    Ik zit bij de rabobank en hier zit een functie op.dat hij alles in categoriien onderbrengt. Bijv. Verzekeringen, kleding, boodschappen, auto enz.
    Je ziet zo in 1 oogopslag wat je uitgegeven hebt aan een bepaalde categorie.

5. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.812
    4.586
    113
    Ik heb zelf in Excel een document opgemaakt met formules... Waar in invul bijvoorbeeld:

Loon mijzelf.............................+1000,00......................1000,00
    Zorgverzekering......................-250,00...........................750,00
    KPN..........................................-50,00...................................800,00
    Kinderopvangtoeslag...............+100,0..................................900,00

Dus in de 2e kolom telkens wat erop of eraf ging, en 3e kolom totaal. En dat op volgorde van de maand en afschrijvingen. Met de formulers rekent hij zelf dan de 3e kolom uit. Als je wat wijzigt, dan wijzigt alle volgende kolommen mee, echt ideaal. Als ik het echt bij wil houden dan print ik het uit, en markeer met markeerstift wat is geweest en zo kan ik bijhouden of mijn administratie nog klopt.

Wij hebben een vaste lasten rekening en een boodschappen rekening. Op de boodschappenrekening wordt, zodra er loon is, een vast bedrag gestort waarvan alle boodschappen/verjaardagen/tanken/etc gedaan moet worden. De rest gaat allemaal van de vaste lasten rekening af. We hebben beide een pasje van alleen de boodschappenrekening.

Hebben we zo al jaaaaaaaaaaaaaaren, mega duidelijk, super overzichtelijk en je houdt precies bij wat waar naartoe gaat...

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  6. Isabella2020

Isabella2020 Fanatiek lid

3 jul 2019
    2.889
    2.897
    113
    Excel! Met een paar formules voor vaste en variabele inkomsten én vaste en variabele uitgaven; werkt hier al jaaaaaaren heel goed!

7. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Vaste lasten staan gewoon in mijn notitie app, en alles van de verbouwing houden we bij in excel. Excel werkt overzichtelijk.

8. wjls

wjls Lid

20 sep 2014
    54
    24
    8
    Ik gebruik 1money. Werkt goed, de gratis variant heeft iets te weinig categorieen, maar voor een paar euro heb je de volledige app.

Bubblez vindt dit leuk.
  9. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb geen excel, wel acces misschien krijg ik het daar ook op. Maar dat is eigenlijk niet wat ik zoek

1money ga ik proberen. Bedankt!

Deel Deze Pagina