...voor in huis? Ik houd zelf van geuren als fresh cotton maar ook (niet al te zoete) fruitige, bloemige geuren vind ik fijn in huis. Ik houd niet van lavendel en vanille geuren.
De geur die door de open ramen/deuren naar binnen stroomt, na een fikse regenbui op een warme zomerdag. Hier alleen verfrisser (vanille) in het toilet; verder lucht ik alle kamers dagelijks. Daar gaat niks boven.
Geur van vers gebakken brood. Die hangt hier meerdere keren per week in huis. Betreft chemisch geuren nog niks gevonden. Zeker geen vanille want die is vaak heel weeig.
Oriëntaalse, zware geuren. Oudh, Amber, musk, sandelhout. Heerlijk. En frisse lucht, ramen staan bijna altijd open. Kan je goed combineren als er dan ineens weer een vleugje uit de geurstokjes komt.
Jep, ik ook. Ook wat betreft parfum. La vie est belle, Libre (YSL), Black opium etc. Ik hou totaal niet van hele zoete, bloemige geur. Ook geen vanille of lavendel ofzo. Ik heb zo'n ding in het stopcontact met een zoete lucht, als ik daar dichtbij zit krijg ik koppijn.
Alle geuren met citrus tonen erin: citroen, sinaasappel, mandarijn. huisparfums van Culti Milano: Aramara & Mediterranea Rituals : Green Cardamom & Karma Parfum Giorgio Armani : Code Absolute tegenvaller : de elektrische luchtverfrisser van Ambi Pur: Ochtend Dauw geloof ik. Na een half uur rook mijn hele huis naar een zoete chemische overheersende lucht.
Momenteel heb ik een geurkaars staan van Kruidvat, Cashmere Suede. Appel/kaneel vind ik ook lekker. Als man aan het grasmaaien is, zet ik ook altijd de deur open.
Koffie in de ochtend, een pan tosti tussen de middag Verder af en toe deze (Bridgewater - wanderlust) Bekijk bijlage 690045
Ik houd van zware, houtachtige en lederachtige geurtonen. Die draag ik zelf ook graag. Bijv de uniseks geur Oud van Reminiscence. In huis zelf liever gewoon frisse lucht. Katoen achtig. Als parfum draag ik graag Libre, Acqua di Gioia of Chloe. Maar mijn all time favourite die ik altijd draag al forever (en die bij mij ook gewoon heerlijk ruikt, al zeg ik het zelf): J’adore.