Huishoudelijk Rooster...help mij!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Hamsteren, 27 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje231

    marleentje231 Actief lid

    4 jun 2008
    290
    1
    18
    Goedemorgen
    Ik meld me ook aan hier!
    Ik heb moeite met bij houden van alles.
    Dus het is een klein slagveld in me huis, maar ga zo even hard aan de slag! Dus als iemand nog tips heeft is het heel erg welkom!
     
  2. dancingprinzess

    dancingprinzess Actief lid

    19 mei 2010
    169
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Lol. Dat van die banner had ik nog niet eens gezien :D
     
  3. Hamsteren

    Hamsteren Niet meer actief

    @ Marleentje...hihi wordt een beetje meer een vaste goedenmorgen kwebbel en wat we vandaag de dag gaan doen, dusse... doe gezellig mee!
     
  4. marleentje231

    marleentje231 Actief lid

    4 jun 2008
    290
    1
    18
    Het is zo stil! Zijn jullie allemaal zo ijverig bezig haha!

    Ik heb vandaag gestofd gezogen en gedweild boven en beneden.
    En de keuken gesopt nu nog even de was!
     
  5. Hamsteren

    Hamsteren Niet meer actief

    LOL, tis idd stilte voor de storm.
    Hier ook gedweild, gezogen, stad geweest, was gedaan, en ehm... de keuken ja.... ik ben al onderweg :)
     
  6. Ni84

    Ni84 Fanatiek lid

    6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Jullie zijn overduidelijk beter in het huishouden dan ik. Heb alleen de was gevouwen en 2 wassen gedraaid. Maar heb wel een nieuwe printer gekocht, nieuwe handdoeken, theedoeken en baddoeken. En net even naar Ikea. Het poetsen boven moet maar een andere keer....

    Goed bezig hoor dames!!
     
  7. Hamsteren

    Hamsteren Niet meer actief

    Moge, shoppen is ook zwaar werk hoor :)
    Hier is de stofzuiger er al weer door heen geweest, ik moet ff googelen op vlekken die niet uit kleding gaan, dan kan de was er in, gesprekje gehad op Mandy haar school, hond al gedaan en zit nu ff lekker aan de koffie, gaat zo verder!
    Komop hè ni84, laat ons niet in de steek ;)
     
  8. Ni84

    Ni84 Fanatiek lid

    6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Haha, mandysmamsie, ik verslof al aardig. Zie het zelf gebeuren, maar vind het dus moeilijk het op te pakken. Vandaag even een beetje uitgeslapen :)
    Ik ga straks grote boodschappen doen en de nieuwe handdoeken enzo uitwassen. Even opruimen en stofzuigen beneden. En als ik dan nog kan doe ik boven ook nog wat om in te halen van gisteren. Ohja er ligt ook nog was die gevouwen moet worden. En die aan de trap hant er al 3 dagen, het droogt maar niet :(
    Ik heb al veel bekkenklachten in mijn zwangerschap en met de boodschappenkar rijden en stofzuigen zijn de pijnlijkste dingen. Dus moet even kijken hoe dat gaat!

    Jij hebt al een druk ochtendje gehad, wat ga je nog meer doen?
     
  9. Hamsteren

    Hamsteren Niet meer actief

    Lol, ik zit nog aan de "koffie" of tewel, ik moet weer ff verder eigenlijk, hahahha
     
  10. Ni84

    Ni84 Fanatiek lid

    6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    hihi, betrapt ;)

    Ik hang ook nog in pyjama op de bank,... ga maar even de handdoeken in de machine gooien ;)
     
  11. Hamsteren

    Hamsteren Niet meer actief

    Succes... enne rustig aan hoor :)
     
  12. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    luie huisvrouwen hier ;) :D

    Ik ben al aan het eten koken voor mn lief. Hoe enthousiast is dat?
    Verder de afwas al gedaan en voor de rest doe ik lekker niks. Mag straks werken, en heb vanalles op de planning staan voor zondag qua huishouden. Dan werk ik het weer bij.
     
  13. Hamsteren

    Hamsteren Niet meer actief

    En wat eten we??
    Boven ook inmiddels gestofzuigd, was draait al ff, en jaja... tapijt zitten reinigen. Mandy heeft van dat heerlijke hoogpolige creme kleurig tapijtje liggen... moooooooooi hoor, maar erg vlekkerig na 4 jaar!
    En nu dus op de knietjes radio aan, ossegal zeep, water, doekjes in de aanslag en hard gewerkt :)
    Moest t eerst ff testen, maar ik kan niet anders zeggen dan dat het goed werkt :)
    En dan komt Mandy straks boven en dan ziet ze het gelijk... wat heb je op mijn kamer gedaan? Mooi hoor!
    Ha... daar doe ik het dan voor ;)
     
  14. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    sopje met dreft en een boener werkt ook prima op vloerbedekking. Even goed nadrogen met een handdoek en het is ook schoon. In het kader van de bezuinigingen is dat goedkoper dan ossegalzeep.

    Mijn liefje eet spinazie, hamburger en aardappels. ik eet op mijn werk.
    Heb gister heel veel gedaan in huis, en heb nu een rustdag. Morgen zijn we de hele dag weg, zaterda gaan we naar walibi en dan is zondag de bijwerkdag hier.
     
  15. Hamsteren

    Hamsteren Niet meer actief

    sopje met dreft is ook een goeie, hihi, ga straks eerst es kijken hoe het opgedroogd er uit ziet.
    Anders doe ik dat bij de rest, ik heb namelijk nog niet alles gedaan, wil eerst resultaat zien :)
     
  16. Hamsteren

    Hamsteren Niet meer actief

    En wat doen we vandaag???
     
  17. marleentje231

    marleentje231 Actief lid

    4 jun 2008
    290
    1
    18
    Goedemorgen

    Ik ga zo een wasje aanzetten en de keuken opruimen!
    En dan ga ik zo een poosje werken! En vanavond de was opvouwen!

    Fijn huishoudelijke vrijdag
     
  18. Hamsteren

    Hamsteren Niet meer actief

    Wasje draaien moet hier ook weer gebeuren, dan de stofzuiger der door, stoffen, en ehm... volgens mij is me keuken nog aan de beurt :)
     
  19. Ni84

    Ni84 Fanatiek lid

    6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Ik ga de was van dinsdag nog een keer doen... Want door het weer is het nu nog niet helemaal droog en het stinkt door het hele huis! :x
    Dan hoop ik dat ik het vanmiddag tussen de buien door even buiten kan uithangen. En ik ga de keuken poetsen en de wc's.

    Succes hoor dames!
     
  20. Hamsteren

    Hamsteren Niet meer actief

    Ja hier zat ik op te wachten...
    Ik dacht waar blijft ze nou, ik ga niet alleen aan de slag:)
    Hihi.
    Nou succes dan maar weer met je was, ik gooi er ook nog ff 1 in.
    Wie het eerst klaar is met de keuken? Ik geef je een half uur voor sprong, want per slot van rekening ben jij zwanger en ik niet :p
     

Deel Deze Pagina