hier hebben we het gehad en wat een drama was dat. dit is nu een jaar geleden denk ik maar man man man nooit geen bereik. en had je wel bereik was het drama zo kon je zelf wel bellen maar niet gebeld worden of anders om,
Vragen over een provider of die goed is zul je altijd voor en tegenstanders hebben... Met bereik wil het nog wel eens sterk afhankelijk zijn waar je woont en of je wil gaan internetten of niet... Het gsm netwerk kan bijvoorbeeld wel goed zijn maar de UMTS dekking ruk... Je zou dit het beste kunnen testen door een prepaid simkaart aan te schaffen! Kun je het zelf testen op de plekken waar jij het wil gebruiken!
Wij hebben ook tele2 en voorheen KPN en t-mobile. Maar sinds tele2 lijkt het alsof ik vaak met een echo praat? En de eerste maand kwamen we er achter dat je de eerste maand geen 0900 nummers kon bellen??? Vriend wilde in die eerste maand rabo-internetbankieren en dat nummer kon hij niet bellen. Heel vreemd! Na die eerste maand kon het schijnbaar wel... Ik denk toch dat ik over 1,5 jaar weer terug overstap op t-mobile. (wat duurt dat nog lang)
@stopcontact 0900 nummers blokkeert Tele2 de eerste maand, belletje naar de klantenservice en ze halen die eraf... Heb je een hoesje om je telefoon zitten? Want dat is vaak de boosdoener van echo!