Waar laten jullie dit? (huishoudvraagje...)

Discussie in 'De lounge' gestart door Sweetheart, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetheart

Sweetheart Actief lid

1 aug 2011
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    En toen was ik weer eens aan het opruimen.... alweer.... ik blijf ermee bezig. Eigenlijk ben ik voornamelijk aan het verplaatsen in plaats van aan het opruimen. Dus een vraagje aan jullie, waar laten jullie dit?

* gebruikte handdoeken, theedoeken en vaatdoekjes die nog nat zijn
    * natte slabbetjes (van het eten of van het uitspoelen)
    * gebruikte spuugdoekjes
    * handdoeken uit de badkamer (na het douchen etc.)

Geef mij eens inspiratie ;)

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

In de wasmand?

3. Milujem

Milujem Niet meer actief

Gewoon in de wasmand? Of direct in de wasmachine...

4. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    gebruikte theedoeken en handdoeken gaan de was in of als ze niet vies zijn dan hang ik ze in de keuken over de verwarming....

natte slabbers hebben we hier niet..... maar die zou ik ook over de verwarming hangen...

gebruikte spuugdoekjes gingen hier het einde vd dag de was in....
    tot die tijd lagen ze gewoon binnen handbereik.

handdoeken die gebruikt zijn gaan na het douchen de was in....
    en ik gebruik altijd 2 handdoeken, 1 voor mn haar en die hang ik nadien altijd aan het verwarmingsrek in de badkamer.....

5. Anice

Anice Niet meer actief

Idd in verschillende wasmanden in de waskamer.

6. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Ik heb een rieten wasmand voor de droge kleding, en droge was.. En een plastic wasmand voor de natte was.. Zo heb ik droog en nat niet bij elkaar.. Bedoel je zoiets?

7. Maia

Maia Niet meer actief

theedoeken en dweiltjes op de trap en dan 's avonds in de wasmand voor natte spullen.

8. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hier ook direct in de wasmachine.

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    * gebruikte handdoeken, theedoeken en vaatdoekjes die nog nat zijn / natte slabbetjes (van het eten of van het uitspoelen) / gebruikte spuugdoekjes: Die leg ik voor de wasmachine tot ze uitgewassen worden
    * handdoeken uit de badkamer (na het douchen etc.): Die hang ik op aan de verwarming en dan gaan ze droog in de wasmand.

10. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Hier ook op de trap, alle doekjes en handdoeken die nat zijn. ´s Avonds gaat het mee naar boven, direct de wasmachine in.
    Als je het bij de droge was in de wasmand gooit, gaat het stinken en je kan weerplekken krijgen in je droge was.

11. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Alles wat nat is hang ik het en der over de wasmanden en balustrade op zolder. Anders krijg je schimmel!

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Eerst op de verwarming of rand van de wasmand laten drogen, dan in de wasmand. Ik was echt niet elke dag dus het moet wel droog de wasmand in anders gaat het schimmelen (BAH)

13. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    hier stop ik het of gelijk in de wasmachine of nog even in de wasmand en dan savonds in de wasmachine

14. zeeuwtje

zeeuwtje Lid

31 mei 2011
    41
    0
    0
    Hier ook eerst hangen over mand oid om te drogen en dan pas in wasmand. Of gelijk in de wasmachine als er toch gewassen moet worden, maar nooit nat in wasmand. Dit gaat stinken en idd schimmelvorming.

15. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    handdoeken boven in de wasmand nadat ik ze na het dochen ff over de stang van het douche gordijn heb laten drogen, of op de grond en dan neem ik ze de dag erna mee om te wassen.

en de rest wat je opnoemde beneden in de wasmand in de bijkeuken, (en daar gooi ik geen kleding bij)

maar ik was heel veel dus het ligt er altijd maar eventjes.

16. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Hier ook op de trap en als ik naar boven ga leg ik ze voor de wasmand. De natte handdoeken hangen we op een rek die aan de muur hangt in de badkamer (zo'n uitklapbaar ding)

17. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Alles wat nat is hang ik over de verwarming tot het droog is. Dan gooi ik het in de wasmanden.

18. hardloper

hardloper Niet meer actief

mijn machine staat in de schuur, daar heb ik zo'n goedkoop washangmolentje hangen (van 1 50 ofzo, stelt niets voor) daar hang ik de zwemspullen op na les. ik gok dat ik dat soort dingen daar ook zou hangen. kan het drogen voor ik het laat vallen in de mand

19. Jel

Jel Niet meer actief

Ik heb in de keuken een plastic mandje op de verwarming staan en daar doe ik de gebruikte doekjes, theedoeken, handdoeken etc in. Als hij vol is neem ik het spul mee naar boven en stop het in de wasmachine. Doordat het mandje op de verwarming staat is alles ook snel droog wat je er nat inlegt.

20. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Natte dingen die van beneden komen die hang ik over een traptrede en als ik naar boven loop neem ik het mee en hang ik het nog over de rand van de wasmand. Natte handdoeken en washandjes die hang ik over de rand van het bad.

Deel Deze Pagina