uhm, waar moet ik beginnen? - vuile was naast de wasmand/ in het bad / naast het bed - dingen niet op de juiste plek terugleggen waardoor ik pertinent alles kwijt ben in mijn keuken (omdat het in de garage ligt ofzo) - vuilniszak pas na 3 dagen (zeuren van mijn kant) in de container gooien - en dat terwijl dat zijn enige huishoudelijke taak is! - lege melkpakken op het aanrecht (horen in de vuilnisbak!) of vuile vaat overal (vooral bij zijn computer hoopt het flink op) maar het is 's werelds liefste papa dus ik vergeef het hem
Vrijwel alle ergernissen die hier genoemd zijn herken ik van thuis. Helpt wel om het allemaal een beetje te relativeren. Ik word af en toe helemaal woest om zoveel slordigheid en laks gedrag, maar hij kan er dus blijkbaar ECHT niks aan doen... ze zijn bijna allemaal zo!
Mijn man schuift nooit de deuren van onze kledingkast dicht.... zit ik altijd in die 'klerenzooi' te kijken, irritant! Ook vindt mijn man het scheiden van afval te veel moeite, doe ik mijn best om alles apart te houden, gooit hij het zonder pardon alsnog de grijze kliko in... zucht...
Whoeeehahahaha *scrollt verder naar Marnats post* typisch kerels zou ik ook allemaal zo in het rijtje kunnen zetten, vooral dat over het zand Lief! dat doet die van mij nou nooit...
hier nog 1... was ubergelukkig dat mijn moeder van de week mijn berg wasgoed heeft weggestreken terwijl ze hier aan het oppassen was.
- Als hij gekookt heeft ruimt hij de troep niet uit zichzelf op. - DE KOELKAST. Wanneer mijn vriend iets uit de koelkast moet hebben, roept hij na 2 seconden (nou ja, niet 2 seconden, maar wel na een héél korte tijd) dat de koelkast zo'n zooi is, en dat hij daar niks in kan vinden. Als ik dan even voor hem kijk, zie ik het in één oogopslag liggen . En voor de rest is veel van wat er al genoemd is héél herkenbaar.
wij zijn tegenpolen in ons gedrag. ik ben heel netjes en wil nog weleens piekeren. hij is heel makkelijk en slordig en raakt zodoende veel "kwijt" of er gaat veel "kapot" of er wordt veel "vergeten" in de ruimste zin van het woord. varierend van zweetsokken die overal liggen tot sleutels en zelfs diploma's die zoekraken.hij heeft totaal niks met data's en ik moet hem dus zeggen dat zijn moeder jarig is ofzo. ik vind dat zo appart en ( en zo zoals ikzelf niet ben) heb er dan ook aardig wat jaartjes over gedaan voordat ik dat een plekje kon geven allemaal. maar verder issie heel lief hoor hij helpt me altijd in huis als dat nodig is en kan tegenwoordig zelfs koken en wassen. we weten van elkaar dat we precies tegenpolen zijn en zijn ons daar ook bewust van. we proberen allebei wat beter op onze trekjes te letten.
Ik naar hem: overal uitkleden en zn kleren gewoon laten liggen, brood smeren op het aanrecht en alles laten liggen (kruimels, vies mes, vaak ook nog beleg open laten staan), spullen onafgedekt in de koelkast doen, lege pakken drinken terug in de koelkast zetten (??), handdoeken na het douchen niet ophangen maar gewoon op de grond kwakken, de afzuigkap niet aanzetten als ie 's morgens een ei bakt (open keuken dus dan ruikt de hele woonkamer naar ei - bah!), alle lichten in de woonkamer aan terwijl dat nergens voor nodig is, dat ik altijd alles eerst een paar keer moet vragen voor hij wat doet in het huishouden, je zou beter kunnen vragen "waar erger je je niet aan?".. Hij vindt dat ik niet genoeg schoonmaak, dat er teveel zeepresten op de afwas zitten (nou en dat druipt er toch af?) en hij ergert zich eraan als ik de wasbak vergeet schoon te maken na het afwassen. En hij vindt het raar dat ik niet het hele huis doorga op zoek naar zijn kleren om overal aan te ruiken om het te wassen. Tja als iets vies is, dan leg je het in de wasmand en was ik het. Maar ik ga niet iedere dag overal aan snuffelen.. en ik ruim zn kleren dus ook niet op, dat mag ie zelf doen. Klinkt gezellig hé.. haha maar het is niet zo erg als het hier lijkt.. ik wist al van zijn tekortkomingen voor ik met hem trouwde dus ik heb het allang geaccepteerd
Irritatie naar hem: de afwas in de gootsteen zetten, maar niet eerst de restjes van de bordjes halen. Dus gewoon met restjes en al in de gootsteen. Vind ik zooo irritant, dan kan ik eerst alle restjes uit de gootsteen vissen. En dat hij sausbakjes nooit omspoelt voordat hij ze in de gootsteen zet. Als je dan de kraan laat lopen om je handen te wassen of wat dan ook, zit meteen alles onder de restjes of saus. Grr.. Toevallig dat we het daar van de week nog over hadden en hij beloofd heeft dat hij er op zal letten. Irritatie naar mij: speelgoed! Ik irriteer me niet aan speelgoed. Integendeel zelfs, vind het heerlijk om te struikelen over de blokken of poppen van onze dochter . We ruimen samen met onze dochter, alles op voor ze gaat slapen maar vriend kan echt niet rustig TV kijken als er hier of daar nog een blokje of iets ligt. Oh en hij mag van mij de was niet meer doen! Hij denkt nog wel 'ns (heel lief natuurlijk) laat ik de was maar vast aan zetten, hoeft ze dat niet meer te doen.. Nou heeft mnr het dus al een paar keer gepresteerd om een spierwitte broek, bij de donkere (zwarte!) was in te doen! Of iets wits bij iets roods . De wasmachine is nu dan ook streng verboden terrein voor hem.
Of een halve slok in een pak overlaten en terugzetten in de koelkast onder het mom 'het is nog niet op'.
Vuile was naast de wasmand gooien of naast bed 's Avonds als hij naar bed gaat papiertjes en borden etc. laten liggen Lang in bed blijven liggen Ramen altijd dicht doen :S En de ergernissen van hem over mij: Verpakkingen terugzetten in de kast/koelkast met nog een heel klein beetje erin Toiletrol niet altijd vervangen Altijd de ramen open willen
Ik zet graag alle ramen en deuren open, meneer komt thuis, pats alles dicht! Is koud zegt ie dan, Nee dat noemen we luchten............. Iets "zoeken" (tenminste zo noemt hij dat,) , en na 3 seconden al beginnen te roepen: "Kan t niet vinden,waar staat dat nou???" Pfffffffff,zucht, 3e plank,rechterkant naast de boter... "Oh ja!" OMG!
Ik kan eigenlijk een verzameling maken van alles wat ik tot nu toe hier gelezen heb, hahahaha zo grappig!
hier kan ik me ergeren als man voor de simpelste klusjes complimentjes wil hebben. BV: ik had zaterdag gewerkt, man had vrij. Vrijdagavond de vaatwasser en gezet en deze had manlief dan ook wel leeggeruimd, maar dan vindt ie het nodig om dat 10x tegen me te zeggen: 'Ik heb ook de vaatwasser uitgeruimd vandaag.' Ik denk dan: 'ja, dat lijkt me wel ja, als je de hele dag vrij hebt. Ik doe dat iedere dag.....' Hij weer: 'Fijn hè dat ik de vaatwasser voor je uitgeruimd heb??' Ja, fantastisch. Wat wil hij nou?? Dat ik ga applaudiseren en ga zeggen: 'Wat ontzettend goed van jou!!'
Hahahaha hier ook inderdaad, het enige wat ik van hem vraag is of hij de vuilniszakken wil weggooien. Van de week stonden er 4 op balkon, ik dacht dat ik gek werd... Hij komt uit bed, loopt naar de douche, zet hem alvast aan, gaat daarna naar de wc. Maar kan ondertussen niet zijn kleren alvast in de wasmand doen. En echt, als ik 1 euro zou krijgen voor elke keer dat hij zegt 'Ja ik was het wel van plan' of 'Oja, vergeten' Nou ik zou zo rijk zijn Maarja inderdaad, het is zo'n lieve papa
haha hier gaat het ook ongeveer zo Dan zeg ik standaard: kom maar hier met die kont, dan druk ik er even een veer in. Ook het zoeken met de neus is hier ook bekend.