herkenbaar! Zondag heeft hij voor het eerst pannekoeken gebakken, ik moet zeggen ze waren best goed gelukt, maar dan moet hij weer zo overdrijven en meteen roepen dat hij zijn roeping gemist heeft, hij heeft het zelfs op FB gezet overdrijven is ook een studie op zich.
toen wij nog samenwoonden: hij: -als hij zich had geschoren lagen de haartjes nog in de wasbak -liet een lege wc rol hangen..of als ik geluk had zat er nog 1 velletje aan...was te beroerd om een nieuwe rol op te hangen -maakte de wasbak en het aanrecht nooit schoon als hij de afwas had gedaan -zette weleens lege doosjes terug in de koelkast, of een fles met 1 ml drinken ik: gooide nooit de restjes eten uit mijn bord de vuilnisbak in
oja en hij: als ik sochtends moest werk en smiddags thuis kwam waren nog steeds alle gordijnen dicht daar had ik pas echt een hekel aan
hier vald het wel mee mijn man ruimde nooit zijn lensen spulletjes op sochtends en schoof zijn stoel nooit aan.. maar naar een aantal keer zeuren is dat opgelost.. kan ze 1 2 3 niet iets bedenken eigenlijk
Zijn ergernissen aan mij: Ik laat de prullenbak in de keuken ploffen, uiteindelijk gooit hij m leeg Ik doe er geen nieuwe wcrol op terwijl ik op hem mopper dat hij dat wél moet doen Ik errug laks ben met schone wasgoed opvouwen Mijn ergernissen aan hem Hij spaart zijn werkkleding op, en zeurt uiteindelijk als hij geen schone werktrui heeft. Het komt namelijk zelden in de wasmand of zomers ligt zijn polo nog in zijn auto!! Hij het gasstel niet schoonmaakt als hij de vaat doet Voor de rest is hij heel netjes
lang niet scheren tot ie er als een holbewoner uitziet als hij kookt kookt ie super lekker, maar laat een troep achter... niet normaal haha (maar dat had zijn moeder al voor gewaarschuwd in het begin) verder idd baardharen in de wasbak, lege pakken laten staan... maar goed gezien ik vaak ook niet goed opruim staan we weer gelijk. maar word aan gewerkt
Zo het huishouden gedaan vandaag. En ja wel marnatman heeft zich meteen verbeterhert Niet denderen door de kamer heen met vuile schoenen meer , nee netjes onder de stoel bij zijn werk tas . En zich keurig om gekleed. Samen gekookt wat we wel vaker doen. Samen de vaat op geruimd , vaat draait nu . hij heeft keek gesneden voor bij de koffie .
Dan is hij vast een bruin truitje aan het breien whaha Maar bellen op de wc omg gaat me een stapje te ver.. dan hoort degene aan de lijn toch van alles vallen in de wc of niet Ooo wat heb ik even gelachen om jullie mannen net Heel veel dingen herinner ik me van vroeger, maar kennelijk heb ik mijn vent goed afgericht.. hoopjes stof in een hoekje laten liggen na het vegen, kleding in elkaar laten, rommel in kleding achter laten hij deed het allemaal. Goed afgericht he
O ja mijn man laat altijd de afstandsbedieningen op de bank liggen.. zodat mijn zoon ze kan pakken en overal op kan drukken!
Zie ik dit nu pas ? hier weinig zulke dingen. Hij is netjes en verder ruim ik dan ook meteen alles achter zn kont op
Nee hoor, valt wel mee. mijn vriend neemt gewoon op als ik bel en hij op de wc zit. Je hoort het wel aan de echo dat hij in een kleine ruimte zit, maar je hoort niets vallen, hoogstens een scheet