highlighter gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 8 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Over een paar weekjes mogen we weer...Dan is hier een groot dorpsfeest met optocht. Te vergelijken met carnaval.

Nu doe ik altijd de kleding, makeup en nog heel veel allerhande zaken omtrent onze wagenbouwgroep, dus ik ben weer heel erg druk met regelen bezig....

Ivm een aantal mensen die allergisch voor smink zijn (en zelf vind ik het ook niet fijn zitten, zeker niet als het flink warm is) ben ik op zoek naar een goede glanzende, glimmende, blingbling highlighter. Eentje, waarbij je de poeder op je gezicht smeert en dat je zilver (of goud) achtig wordt, want het moet lijken of we van metaal zijn...... (in het gezicht tenminste, de rest is bedekt met kleding, hopelijk wordt het geen 35 graden of zo....:roflmao:)

andere ideeën mogen natuurlijk ook. Als het maar geen smink is haha.

2. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Is het voor het hele gezicht?

Ik heb er van Hudabeauty, Jeffrey Star en Anastasia maar die zou ik daar niet voor gebruiken maar dat zijn wel hele fijne. Deze zijn beetje prijzig.

Je kunt kijken bij de meer butget makeup bij de kruidvat. Essence , Ilikemakeup, ofzo iets. Die hebben het vaak wel inassortiment.
    Als je de highlighter wat mixt met iets ( damb waarom kan ik er niet opkomen) een wordt hij nog intenser

3. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Ik zou voor een creamy oogschaduw van essence of Catrice gaan!

DastyQueen vindt dit leuk.
  4. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik ben ook weer van de partij, als publiek wel te verstaan! Vrijdagavond ga ik de tent in, heb er weer zin in!

5. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Ik heb er 1 via joom (zoiets als ome ali) die is aardig metallic achtig. Ik zal er zo eens een foto van maken.

mamabri vindt dit leuk.
  6. mamabri

mamabri Niet meer actief

ja, voor het hele gezicht, gaat nog wel een deel masker overheen maar toch wel echt een flink stuk. Mocht het je te binnen schieten waarmee ik moet mixen hoor ik het graag.

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

man.....alleen vrijdagavond??? ik ben altijd 4 dagen van de partij.....:thumup: meestal op vrijdag borreluurtje van mijn werk.

ik roep alleen altijd al jaaaaaren op zaterdag: vanavond maken we het niet laat....(ivm de optocht moeten we er altijd vroeg uit natuurlijk en zelfs als ik niet mee zou doen worden we toch wel wakker om 8 uur, want ik woon in de straat van de opstelling :D

maar steevast wordt het 2 uur, half 3 eer ik op zaterdag mijn bedje zie....Vind het gewoon veel te leuk!!

Mommy83 vindt dit leuk.
  8. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113

Bijgevoegde bestanden:

mamabri vindt dit leuk.
  9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik zou voor oogschaduw gaan, dat geeft een duidelijker effect dan highliter (vaak subtiel glinstertje)
    Mijn dochter heeft ook een hekel aan schmink, dat jeukt. Dus schmink ik haar ook met oogschaduw

mamabri vindt dit leuk.
  10. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik woon er al heel lang niet meer en mijn vriend komt niet uit de plaats waar jij woont. Vroeger ging ik ook 4 avonden. Nu ga ik op vrijdagavond met vrienden en slaap ik bij mijn ouders. Op zondagmiddag kijken we altijd naar de optocht en gaan dan de tent in en over de kermis. Het wordt toch anders als je er niet meer woont.

11. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.792
    493
    83
    DastyQueen en mamabri vinden dit leuk.
  12. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Yep weet het weer. Je kunt settingspray gebruiken kwast mee nat maken en dan knalt de highlighter of oogschaduw. Succes net de zoektocht.

mamabri vindt dit leuk.
  13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat geloof ik ook hoor, het wordt anders wanneer je er niet meer woont. Maar het blijft altijd leuk, ik ken er heel wat die er van ver voor komen. :)

Nataly1972 vindt dit leuk.
  14. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Aliexpres! Ik heb daar weleens goedkope highlighter gekocht en begreep meteen waarom het zo goedkoop was... het was geen subtiel glansje maar leek wel veranderd in goud :roflmao:

LMSB vindt dit leuk.
  15. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahaha toevallig een link welke dat was?

16. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik zag laatst bij de primark ook van die overdreven highlighters. Ik heb ze niet geprobeerd, dus ik kan je ook niet zeggen of het blijft zitten en of de kleur mooi is. Maar mocht je toevallig in de buurt van de primark zijn kan je altijd een kijkje nemen.

mamabri vindt dit leuk.
  17. Rannie

Rannie Actief lid

21 dec 2012
    442
    56
    28
    Vrouw
    Deze van Action €1,99 per stuk. Zijn zó ongelofelijk mooi en gepigmenteerd! Echt geweldig deze.

Bijgevoegde bestanden:

mamabri vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina