Onze huishoudelijke hulp is nog maar pas werkzaam bij ons, om de week en nu 3 keer geweest. Zij is studente, dus nog jong, en woont nog thuis. Sinterklaas weet ik niet eerlijk gezegd. Met Kerst is inderdaad wel leuk om een kleinigheidje te kopen voor haar.
Haha herkenbaar. Ik moet al moeite doen om een gewone chocoladeletter op te krijgen. En op die luxe zit dan ook nog marsepein enzo, brr... Zoet kleverige bende Nee, ben geen chocoladefan. Eet ook amper chocolade ijs, -mousse, -taart, hagelslag, etc. Als ik er zo over nadenk, is een chocoladeletter echt het enige wat ik zo aan (pure) chocolade eet.
Ow ik koop juist voor ons zelf ook altijd luxere chocoladeletters, soms bij de jamin maar meestal bij de chocolaterie. Die vind ik echt veel lekkerder dan die uit de supermarkt. Op het werk krijgen we ook chocolade van een chocolaterie, mijn vriend trouwens ook, ook met Pasen. Dus mij maak je daar wel blij mee hoor, hihi. Maar idd niet met marsepein ofzo, wel soms met meerdere soorten chocolade. Alleen een beetje jammer dat Q die andere chocolade ook niet super meer kan waarderen, oeps
Ik ben ook van plan om een chocoladeletter te kopen en een leuk kerstpakketje te maken. Maar hoe geven jullie dit? Persoonlijk of leggen jullie het gewoon klaar? Wij zijn nooit thuis als onze hulp komt poetsen...