Hallo allemaal! Ik heb mijn Samsung U900 soul vorige week verkocht. Wat een onding, ik kan niet omgaan met zo'n touchscreen, vind het echt niet handig. Nu heb ik tijdelijk mijn oude klaptelefoon van Samsung, opzich leuk, maar maakt geen mooie foto's en heeft soms slecht bereik. Nu wil ik een abonnement gaan afsluiten, het liefst voor een jaar, met een toestel erbij. Ik vind het belangrijk dat de telefoon makkelijk is met smsen en bellen. Ook vind ik het wel leuk als er een beetje goede camera op zit. Verder MP3s enz gebruik ik nooit... Degenen die ik nu op het oog heb zijn: LG KC550 Pink LG Shine KE970 pink Nokia 7100 supernova Slide Ik heb verder niet zoveel ervaring met LG, dus weet niet of dat wat is... Heeft iemand een van deze telefoons en positieve/negatieve ervaringen? Of misschien een tip voor een andere telefoon?
Ik hoor in mijn omgevuing alleen maar slechte geluiden over de LG telefoons niemand die er 1 heeft is er positief over in mijn omgeving.
Ik heb een LG, maarre de batterij is waardeloos, en dat hoor ik van meerdere. (heb een secret en de letlampjes waren al kapot na 4 maanden.. en dan ben ik er echt niet wild mee) Ik wil geen LG meer.
Kijk, toch eerst handig om eens te polsen, want ik zou het anders zo bestellen via internet.... Ben benieuwd naar meer ervaringen!
Een tip, ga niet voor LG. Mijn vriend werkt bij een telefoonwinkel, en die krijgt dus heel vaak mensen terug omdat die telefoon weer eens raar doet of niks doet. Ik zou zeggen, ga eens langs bij een winkel en zeg wat je verwacht van een telefoon + het abonnement. Dan kunnen zij je wel vertellen welk toestel je kan nemen.
Ik hoor ook alleen maar negatieve verhalen over LG, daar zou ik dus sowieso niet voor gaan. Over Sony Ericsson hoor ik wel altijd veel positieve dingen, dus misschien dat dat wat is.
Dat is een goede! Ik heb even gekeken, ze hebben 2 flower versies W595 en S500i Ga me er eens even in verdiepen
nokia of een sony ericsson, beste telefoons die er zijn, en als je goede fotos wilt maken raad ik je alle sony ericsson Cybershot's aan de c905 bijvoorbeeld, een 8.0 megapixelcamera,geweldige fotos EN een MP3speler ingebouwd.
weet ik niet eerlijk gezegd ik hem me nokia laatst een retourtje wasmachine gegeven, helaas heeft hij het niet overleefd! heb en samsung ooit in cola laten zwemmen en die heeft het wél overleefd... nu doe ik het met een oude uhm samsung ofzo. tja als het maar belt
\ sja maar zo heeft iedereen andere ervaringen, mijn samsung sgh e840 was na 6 maanden mn beeldscherm stuk en hij verstuurde zomaar 200 smsjes per maand extra,allemaal lege smsjes. mijn nokia 6555 die ik had, goedkoop dingetje, deed het al bijna een jaar prima, nu een andere tel dan. Met Nokia's nooit problemen gehad, deze was al 3 keer in de plee gevallen
Sony Ericsson C905 Ik heb hiervoor gekozen omdat ik vooral veel foto's maak en veel film. En dan soms ook nog bel hahaha.
Hier nog 1, en degene die em niet hebben geven jaloers kommentaar das zo grappig maar hij is ge-wel-dig
Mmmm ben er nog niet over uit. Wel dat het dus geen LG gaat worden... Iphone ziet er leuk uit, maar ik kan juist niet overweg met zo'n touchscreen! Vind ik zo'n ellende!