Hallo allemaal! Ik heb mijn Samsung U900 soul vorige week verkocht. Wat een onding, ik kan niet omgaan met zo'n touchscreen, vind het echt niet handig. Nu heb ik tijdelijk mijn oude klaptelefoon van Samsung, opzich leuk, maar maakt geen mooie foto's en heeft soms slecht bereik. Nu wil ik een abonnement gaan afsluiten, het liefst voor een jaar, met een toestel erbij. Ik vind het belangrijk dat de telefoon makkelijk is met smsen en bellen. Ook vind ik het wel leuk als er een beetje goede camera op zit. Verder MP3s enz gebruik ik nooit... Degenen die ik nu op het oog heb zijn: LG KC550 Pink LG Shine KE970 pink Nokia 7100 supernova Slide Ik heb verder niet zoveel ervaring met LG, dus weet niet of dat wat is... Heeft iemand een van deze telefoons en positieve/negatieve ervaringen? Of misschien een tip voor een andere telefoon?
Ik hoor in mijn omgevuing alleen maar slechte geluiden over de LG telefoons niemand die er 1 heeft is er positief over in mijn omgeving.
Ik heb een LG, maarre de batterij is waardeloos, en dat hoor ik van meerdere. (heb een secret en de letlampjes waren al kapot na 4 maanden.. en dan ben ik er echt niet wild mee) Ik wil geen LG meer.
Kijk, toch eerst handig om eens te polsen, want ik zou het anders zo bestellen via internet.... Ben benieuwd naar meer ervaringen!
Een tip, ga niet voor LG. Mijn vriend werkt bij een telefoonwinkel, en die krijgt dus heel vaak mensen terug omdat die telefoon weer eens raar doet of niks doet. Ik zou zeggen, ga eens langs bij een winkel en zeg wat je verwacht van een telefoon + het abonnement. Dan kunnen zij je wel vertellen welk toestel je kan nemen.
Ik hoor ook alleen maar negatieve verhalen over LG, daar zou ik dus sowieso niet voor gaan. Over Sony Ericsson hoor ik wel altijd veel positieve dingen, dus misschien dat dat wat is.
Dat is een goede! Ik heb even gekeken, ze hebben 2 flower versies W595 en S500i Ga me er eens even in verdiepen