ik heb zelf bij gezinnen gewerkt, zat ik als 15 jarige meisje al rond de 9 euro, best veel dan hoor, en ben toen gestopt. Als wij het geluk mogen heben van een kleine wil ik eerst ook een huishoudelijk hulp erbij, voor een 3 tot 4 uur per week, mar die moet wel van gezelligheid houden, en van honden.
Dus ik kan meer vragen? Ik dacht altijd dat 10 euro normaal was om te vragen, maar volgens mij kan ik wel meer gaan vragen dan! Ik werk elke zaterdagochtend 4 uurtjes en krijg daarvoor 40 euro.
is alsnog toch lekker meegenomen? m,aar denk dat je idd wel meer kunt vragen. Ik zou in elk geval geen 10 euro betalen voor een huishoudhulp maar wel 15 euro
zwaar onderbetaald? Ik vind 10 euro al heel veel. Iedereen kan toch schoonmaken? Er zijn mensen zat die niet 10 euro verdienen en wel een diploma hebben hoor...
denk dat het ook een beetje ligt aan de ervaring, hoe doet de hulp het, en wat moet ze allemaal doen. Ik vroeg bij mensen 1 x ook maar 8 euro, want ze boden mij een kop koffie tussendoor nog aan, nou dan heb ik minder gewerkt ga ik ook niet zoveel vragen.
10 euro per uur voor een huishoudelijke hulp is niet veel hoor, dat is gewoon normaal. Je maakt wel een heel huis schoon van top tot teen.