Bestrating voor de tuin zoeken/vervoeren..

Discussion in 'De lounge' started by PamPapilio, Mar 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Aangezien ik zelf geen oplossing meer weet dacht ik ik zet t hier ook even neer.. ;)

Momenteel zijn we druk bezig met onze achtertuin.. we willen namelijk het gras eruit en alles bestraten, maar omdat ik er geen fortuin aan uit wil geven ben ik lekker op marktplaats op zoek!

Enige punt is nu dus dat er bij ons in de buurt alleen zo af en toe kleine partijtjes op staan en verder niks, en het is nogal zwaar om dat elke keer te gaan halen, plus t feit dat t elke keer een aanhanger huren kost. al met al ben ik t dus zat!

Ik wil nu dus het liefst een partij stenen zoeken, genoeg voor onze hele tuin die helemaal naar mijn smaak is. maar dan zit ik met t volgende..

T vervoer ervan!

zeker iets verder weg van ons (midden nederland) staan er veel meer grotere partijen stenen op. maar zelfs met een grote aanhanger (25 euro per dag) kunnen we zon 10-15m2 per keer vervoeren, we moeten er 70 hebben! dat is dus absoluut niet te doen qua sjouwen en rijden.. en t gaat ook nog s zoveel kosten!

Zou iemand hier de oplossing voor weten? misschien heeft iemand al eens zoiets laten ophalen/bezorgen door een bedrijf? of weet iemand een bedrijf of persoon die zoiets zou kunnen?

Want het zou gewoon echt heel fijn zijn als ik lekker kon neuzen naar stenen ook verder in t land en dat ik dan weet dat t tot aan de steeg hier bezorgd kan worden.. dan kunnen we eindelijk wat! ;)

2. Dushi

Dushi Niet meer actief

Volgens mij zijn er veel bedrijven die het gewoon leveren.
    Weet niet waar je woont.

Voor het westen weet ik wel een adres, dan kun je een pb-tje sturen.

In sommige gevallen leveren ze ook 2e hands tegels.

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Nou waar t me vooral om gaat is t vervoeren van stenen bij een particulier gekocht.. ;)

zo staan er op marktplaats ook zat grote partijen stenen naar mijn smaak, gratis af te halen.. en dat scheelt nogal wat met de 10 euro per m2 aanbiedingen..
    :confused:

4. Tamar

Tamar Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,738
    0
    0
    Dat was hier hetzelfde probleem, wij hebben de bestaande grindtegels omgedraaid en in een leuk patroon neergelegd. We kwamen ook wat te kort en dat in meerdere malen zelf vervoerd. Door het zware gewicht is dit heel lastig idd, kan je dus niet echt helpen. Als je echt veel moet hebben denk ik dat je niet anders kan dan laten bezorgen. Of iemand inhuren. Zo'n kleine aanhanger ligt ook zo vol!

Succes!

5. hoi pam

weet niet wat je er aan kwijt wil en welke stenen je leuk vind
    maar 10 per m2 is idd niet duur maar voor 13,5 heb je al een leuk beton klinker bij een bedrijf. en dan heb je vaak bezorgen er bij of voor een klein beetje.. stel dat je 6 keer meot rijden is natuurlijk ook duur he..

ik heb net een bestelling gedaan hier in het oosten van het land 49 m2 aan straat stenen.. banden en ok nog muurstennenvoor de bakken en ik was niet veel geld kwijt. vind ik.. nu moet het er nog in..

gr yippie

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna

Nou yippie, 10 per m2 was eigenlijk wat ik als prijs bij een bedrijf bedoelde! ;)

In t midden van t land vind ik vaak partijen zo groot dat onze hele tuin ermee kan (70m2 minimaal) voor helemaal NIKS

Daarom zoek ik naar vervoer..

ik vind 1000 euro (wat het al snel kost bij een bedrijf voor onze tuin) of 0 euro toch een heel verschil! ;)

7. ja is ook zo..

ik ben voor alles iets meer kwijt dan 1000 maar goed dan hebben we ook wat..

succes je zou misschien nog een klein verhuis wagen kunenn huren kan je het wle in 1 keer mee nemen.

8. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Bij mij in de buurt zit een bedrijf wat nieuwe stenen maar ook grote partijen 2de hands stenen verkoopt. De 2de hands stenen zijn ongeveer de helft goedkoper dan de nieuwe stenen. Dit bedrijf kan het ook bezorgen.

Ik weet niet waar je woont, maar het is in de buurt van Groningen

9. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna

Ik woon in de kop van noord holland, heb je misschien een website ofzo? of enig idee wat die stenen nog kosten?

op dit moment zijn we nog bezig met kleinere partijtjes gratis af te halen zeg maar.. maar alles in 1 keer is toch wel iets wat ik graag zou willen! (als ik mn vriend overtuigd krijg ;) )

10. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    http://www.arkema.nl/?page=home

Dit is de site. Er staat alleen niet op dat ze ook 2de hands stenen hebben. Maar je kan altijd even bellen welke stenen ze allemaal hebben.

11. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna

thanks! want dat is idd niet heel duur!

12. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Hey meid, wat dacht je van een busje/combo oid te huren (multirent ed) en danin 1 vervoeren? ben je alleen gelfd kwijt voor de huur van de auto (rond de 60euro denk ik).. scheelt toch iets iig!

13. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    @Draak86, ik denk niet dat 70 m2 in een busje of combo past. En als het al wel zou passen is hij waarschijnlijk te zwaar beladen ;)

14. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna

inderdaad is veeeels te zwaar!

15 m2 zit je meestal al aan t hoogste gewicht qua aanhanger etc..

maaarrr we hebben waarschijnlijk iets gevonden redelijk in de buurt! :)

15. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    dom dom dom :(

Share This Page