een paar weekjes terug vond mijn dochter boven op zolder mijn oude lievelingsbeer/muis en was meteen verkocht.. nu ligt momfert in haar bed. Maar nu weet ik nog dat dat beest af kwam van een poppenserie op tv, er waren ook boekjes van.. een soort paulus de boskabouter idee.. maar ik kom er dus maar niet achter hoe dit beest heet. Hij had een bruine hoed op, maar die zijn we nog aan het zoeken. wie oh wie weet de naam van dit beest? alvast bedankt!
Wobbelee ofzoiets. Er was vroeger ook een band die zich zo verkleedde, zag er met kerst een clipje van bij de BBC, we wish you a wobbelee Merry christmas zongen ze.
Graag gedaan! Ik ben geboren en getogen in engeland en dus ook met deze gekke beesten opgegroeid! Heb er volgens mij zelfs nog boeken van liggen ook! Veel plezier!
zo.. de series zijn nu ook een hit! bedankt voor het meedenken allemaal, zal er een slotje op laten gooien! x
ooh.. snap nu ook hoe ik aan het beest kwam, mijn vader reisde veel voor zijn werk, ook naar Engeland dus daar zal ie vandaan komen!