Is het normaal dat...

Discussie in 'De lounge' gestart door Saren, 14 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saren

Saren Actief lid

7 jun 2012
    329
    23
    18
    NULL
    NULL
    Is het normaal dat je de eerste 2 dagen van je menstruatie het gevoel hebt alsof je een kind moet baren? Dus echt pijn daaronder ;).
    Het voelt hetzelfde als voor de bevalling toen bleek ik al een paar centimeter ontsluiting te hebben. Dus net alsof de boel aan het oprekken is...

2. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ik heb dat ook wel.
    Alleen vind ik het meer aanvoelen alsof de hele boel zich heeft volgezogen met bloed ofzo. Heel zwaar rottig gevoel. Ook wel een beetje pijnlijk, maar vooral heel vervelend.

3. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Geen idee nooit last van gehad :)

4. Niandra

Niandra Actief lid

19 sep 2013
    311
    1
    16
    Yep, herkenbaar. Had het toevallig gisteren nog en toen legde ik ook die link met kind baren, haha.

5. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Ik had dat juist rond/tijdens de ovulatie. Kon niet meer rechtop lopen en dook ineen qua pijn. En idd na de bevalling, daarvoor nooit last van gehad.

6. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Klopt ik heb exact hetzelfde, een bepaalde pijnlijke druk van binnen uit. Ik slik de pil al jaren niet meer en vanaf die tijd heb ik het ook. Vloei ook heel heftig en lang.
    Eisprong voel ik ook, kan zelfs zeggen of het links of rechts is. Het zal wel een gezonde gang van zaken zijn denk ik;)

7. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Als puber had ik ook altijd vreselijke menstruatiekrampen erbij en was ik ook heel hevig ongesteld. Maar nu ik twee kinderen heb gebaard stelt die menstruatie niks meer voor. Had van de week maar één veegje bloed. Nu herken ik die pijn niet meer.

8. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    yep, heb ik ook. voelt soms alsof er nog een kind uit moet komen. ik voel dan een soort druk en pijn wat lijkt op het laatste stukje van de bevalling. voelt niet lekker aan. ik heb het af en toe een half uurtje of zo. maar ik heb verzakkingen en de fysio vertelde dat het gevoel daarvan kwam. maar goed, daarintegen ben ik nu binnen 3 dagen van menstruatie af en dat zonder buikpijn dus wat dat betreft mag ik niet klagen:)

9. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Voor mijn bevallingen had ik dit ook.
    Soms zo erg dat ik echt moest overgeven van de pijn.

10. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.192
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier hetzelfde.

11. penseel

penseel Niet meer actief

Ja het voelt soms echt wel aan als weeën. Ik ga dan even puffen dat helpt soms.

Had half jaar pil geslikt en toen was het veel minder nu gestopt met de pil en meteen weer een hevige menstruatie. Al van af mijn 11 tot nu volgende maand mijn 41 ik weet niet beter dan de eerste twee drie dagen dat ik A leeg loop en B wee achtige krampen hebt.
    Wel weeën ( storm)gehad met dochter uit eindelijk ks net zo als met zoon.. En naweeën voelen ook zo.

12. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Jep, herkenbaar.
    Zo erg dat ik er ibuprofin voor pak.

13. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Ja is je bekkenbodemspier

14. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Precies hetzelfde!

15. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Heel herkenbaar! Vaak de 2e dag van mijn menstruatie!
    Mijn zus en ik noemen het "de zware dozen dag" hahaha.....

16. susy26

susy26 Niet meer actief

heb altijd de eerste dag van mijn menstruatie een drukkend gevoel beneden, niet echt beval achtig haha.. maar wel drukkend. eerste dag altijd en savonds is het meestal over.

17. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Dit had ik vooral vlak na mijn bevalling heel erg. Zo erg dat is soms gewoon moest gaan zitten. Voelde aan of ik moest persen. Nu gelukkig nergens meer last van.

18. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    ik herken het.
    het voelt daar beneden dan alsof er een hele grote bal zit en het drukt heel erg.

19. plk

plk Actief lid

28 sep 2008
    407
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dacht altijd tot ik de enigste was met deze klachten, :D
    Hier ook 1e dag menstruatie en tijdens de eisprong

Ik heb het sinds de bevalling van mijn jongste, sinds ik nu weer gestopt ben met de pil heb ik het, slik ik de pil nergens last van.

20. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Helaas hier ook zo. En ik heb dat de eerste week de tweede week van mijn menstruatie niet meer. Maar die 2 weken durende menstruatie probeer ik nu weg te krijgen met een hormoonspiraaltje ik kon er niet meer tegen.

Deel Deze Pagina