Laatste werkdagen doorkomen

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Maera, 9 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maera

Maera Lid

22 aug 2011
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Ik zoek tips! Ik heb nog maar een paar dagen te gaan totdat mijn zwangerschapsverlof in gaat. Alleen... ik heb nu dus al echt geen motivatie meer. Mijn hormonen schreeuwen dat ik me lekker op de bank moet nestelen en series kijken en rustig aan moet doen (oh ja, en af en toe toegeven aan de beginnende nesteldrang).

Hoe komen/kwamen jullie je laatste dagen voor het verlof door? Tips zijn heeeeel erg welkom! :D

2. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.174
    4.485
    113
    Gewoon chillen, niet teveel doen, ik weet niet wat voor beroep je hebt en wat voor collega's maar ik heb lekker rustig alles over gedragen, iedere dag iets. Beetje rondgelopen en op wat afdelingen nog gekletst met wat collega's. Ik kon ook op mijn werk nog wat dingen opruimen, dus die nesteldrang kon ik daar ook nuttig besteden.
    Succes met de laatste dagen!

3. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Heeeeel herkenbaar!

Ik heb mijn eigen bedrijf in taarten. Ik heb nu nog 6 taarten te gaan waaronder 2 bruidstaarten. Een beetje afraffelen zit er dus niet in ;)
    Hoewel ik mijn werk normaal heerlijk vind ben ik er nu echt helemaal klaar mee. Ik hou me er maar aan vast dat het einde in zicht is en ik elke keer een stukje dichterbij mijn verlof kom ;)

4. Wasrek

Wasrek Actief lid

3 jun 2015
    454
    1
    0
    Zo echt he! Ik heb nu mijn laatste week en ik heb er echt zooooo geen zin meer in. Ik ben de enige in mijn functie en kan dus niks over laten aan anderen, super irritant. Heb echt de neiging om wat dingen te "vergeten" te doen onder het mom van zwangerschapsdementie. Doe ik niet hoor, wil mijn werk zorgvuldig doen, maar echt, ik zou zo graag de kantjes er vanaf lopen en niks meer doen vanaf nu...

5. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

Morgen ben ik 31 weken. Ik doe fysiek zwaar werk en elke week wordt zwaarder. Ik werk 4,5 dagen in de week. Ben er sinds deze week helemaal klaar mee. Moet nog 3 weken en 2 dagen werken en ik ben bek af. Ik sleep me naar me werk en kan niet goed slapen omdat ik gewoon zo chagrijnig ben. Zit er sterk over te denken om alvast te minderen.

6. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Ik moet nog 2 weken tot aan mijn verlof en ben er ook wel klaar mee, maar op een andere manier. De werkdruk is echt killing. Werk me 80 slagen in de rondte en nog is het niet af. Ga ook echt met een rotgevoel met verlof omdat ik het niet netjes kan overdragen.

7. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Ik heb mijn laatste vakantiedagen opgenomen zodat ik elke week een extra dagje voor mezelf heb. De kinderen gaan dan wel naar het kdv/de BSO en dan kan ik thuis de laatste dingen afhandelen, nog wat dingen halen en extra rust pakken. Daardoor ervaar ik meer rust dan de vorige keren en kan ik me op mijn werk ook beter concentreren.

8. Bianca26

Bianca26 Lid

8 sep 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar! Hoe anders je er ook in het begin over dacht he.. Ik dacht dat doe ik wel even, doorgaan tot 36 weken. Zoveel spijt van! Slaap ook al dagen slecht door de 'werkangst'. Het ergste is nog dat ik met het OV reis. Je moet elke keer maar hopen dat er een plekje is om te zitten.

9. Oudje37

Oudje37 Bekend lid

28 mrt 2015
    954
    0
    16
    Goh, alsof ik mezelf hoor praten :D

Geen optie om alsnog eerder met verlof te gaan in jouw geval?

Deel Deze Pagina