Ik heb het geluk dat ik in de zorg werk en dus vaak al om half 4 afgewerkt ben. Onze dochter gaat 3 dagen in de week naar de opvang en dan word ze door mijn vriend opgehaald die om 5 uur is afgewerkt. Dus dan heb ik altijd nog een paar uurtjes voor dat ze thuis komen
Uit bed gaan we eerst broodje eten is het half 9 gaat de tv aan, en speelt die ondertussen ook dan ga ik aan de slag en laat ik m gerust even alleen beneden. Even snel de was aanzetten enzovoort. Voor de rest beneden stofzuigen/meubels af nemen en toilet kan als hij beneden is. De badkamer maak ik schoon als hij slaapt. En dan is het alweer 15:00 uur en komt die beneden in een schoon huis
Ik deed met de oppaskinderen (was tijdelijk gastouder) alles samen, en anders konden ze een lekker filmpje op de bank kijken maar gewoon in die dingen betrekken, ze vinden het geweldig om te laten zien hoeveel ze al wel niet kunnen en ja een nat doekje kan niet zoveel kwaad dus geef net als de rest hier zeg - iets vervangends kinderen zijn heel fantasierijk dus die snappen toch niet helemaal dat die speelgoed stofzuiger niet daadwerkelijk zuigt