Huishouden en fulltime baan

Discussie in 'De lounge' gestart door lillyenco, 5 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Ik heb echt met je te doen..je zeg vorige break en nu pik je het weer??zo iemsnd maakt je geestelijk kapot
    Kom op Dame! Beetje voor je eigen opkomen! Je heb geen kids en zoals eerder gezegd geen koophuis. Dan is het al een stuk makkelijker voor je
    Ik hoop dat het allemaal goed komt sterkte!

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ja... Ze speelt het alleen slim..

Ipv zoals haar zoon te zeggen jij moet dit doen, doet zij het op een 'aardige' manier.... Want ze helpt toch..?
    Ja om haar zoon een schoon huis te geven!

Zo te lezen zijn ze beiden een ster in manipuleren, hij heeft het niet van een vreemde ;)

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Mijn vorige breuk stond los van dit onderwerp.
    Ik weet inmiddels wel dat het me heel erg kwetsbaar heeft gemaakt en ik daardoor mezelf anders ben gaan opstellen

Idd ik moet zelf ook veranderen en inderdaad assertiever worden en bedenken dat de wereld niet vergaat mocht ik bijv single worden als hij het zo nodig vind om mij er om die reden uit te gooien....

Het zal niet in een dag veranderen ben ik bang maar een gesprek aangaan is denk ik al een stap in de goede richting.

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Als ik het zo hoor is het inderdaad niet zo verschrikkelijk... heb ik me gewoon even niet beseft...

Het is niet de keus die ik nu wil maken.... dat niet... maar het laat me even zien dat de wereld niet vergaat als hij door zou zetten.

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat je je beseft als er eenmaal kinderen zijn....

There is no way back!
    Met kinderen is t nog moeilijker voor jezelf te kiezen dan dat het is zonder kinderen...

Ik lees niks goeds van je vriend eerlijk gezegd... Het enige wat is lees is dat hij je kapot maakt en de grond in trapt...

En als jij heel erg je best gaat doen tw veranderen, trapt hij nog harder, want hij wil niet dat jij veranderd in iemand die wel zn mond open trekt.. Hij wil iemand om over te domineren

Is dit de manier waarop jij de rest van je leven wil leven?

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Dit hoef je natuurlijk niet alleen te doen! Daar kun en mag je hulp bij zoeken. Dat kan via een psycholoog of een coach of wat dan ook.

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    We zijn nu ook niet bezig met een kindje.
    Hoe graag ik ze ook wil, niet in deze situatie.. dat had ik me al beseft.

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik word stiekem eigenlijk een beetje verdrietig hierdoor....

Ik weet namelijk hoe het voelt zo ondergesneeuwd te worden door anderen( en ik ben vast niet de enige)
    Altijd maar anderen blij te willen maken...

Wanneer vecht je voor jezelf?!
    Ook jij mag er zijn! Ook jij bent het waard om gelukkig te zijn, iemand te hebben die oprecht van je houd om wie je bent, en niet wat je wel of niet kunt, niet om je als huishoudster te kunnen behandelen.

Maar gewoon om JOU.
    Ook jij bent een volwaardig mens, waar met respect mee om gegaan moet worden.

Ik vind het dan ook heel rot/verdrietig om te zien, dat jij denkt dat je dit verdient, dat dit hoort, en dat het wel aan jou zal liggen...

Nee! Je verdient dit niet, dit hoort niet, en het ligt nier aan jou!

Kom op!
    Zoek een goede psycholoog en vecht voor jezelf, je eigen geluk!

9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik bedoelde dat trouwens niet lullig he!

En wbt jezelf denk ik dat je hulp moet zoeken, je gaat niet vanuit je zelf ineens assertiever worden oid... Zeker niet met zo'n vriend..

10. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Nee dat snap ik helemaal hoor!

11. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Dan zou ik in eerste instantie daaraan werken!

Je kunt pas liefde en zorg aan een ander geven (en ontvangen! ) als je die aan jezelf geeft.
    En je man die van je houdt hoort je hierin te steunen, en niet je eigenwaarde de grond in te stampen en je te manipuleren. Dat is echt geen gezonde relatie, jij moet dit zelf beseffen voordat je er iets aan kunt gaan doen.

12. Givenchy

Givenchy Bekend lid

28 jan 2016
    873
    0
    16
    Ik stuur je even een pb ;)

13. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.825
    113
    Ja dagggg. Hij doet zelf niks maar je mag geen huishoudster aannemen. Die kon me wat.

14. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Ik heb niet alles gelezem hoor
    Maar jouw huis klinkt heerlijk schoon.
    Ik en manlief ook werken 4 dagen normaliter. ( nu nog verlof, aaah heerlijk)
    Tja als t hier dan eens ontploft is dan is dat jammer. Als ik/we moe zijn, ploffen we er tussen in en dan komt t wel later. De boel de boel laten en samen even rust is veel belangrijker.
    Hoekjes en gaatjes kan dan toch een keer als je de zaterdag vrij hebt of een keer een uurtje op zondagochtend?
    Zolang we hier kunnen zitten, de vaat en de was schoon is en er een paar keer per week een stofzuiger doorheen gaat ben ik tevreden hoor, in een huis hoor je te leven!

15. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden bedankt voor jullie reacties.
    Ik gooi de topic er even af ivm herkenning en aangezien ik het dit weekend ga aankaarten.. stel hij gaat zoeken...

thnx!!

16. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Veel succes dit weekend!

Ik denk dat je nu op het punt in je leven staat dat je aan je assertiviteit en zelfbeeld moet gaan werken. Je zal hier anders tegenaan blijven lopen. Dan kom je over vijftig jaar tot het besef dat je altijd je leven door een ander hebt laten leiden en nooit hebt gedaan wat goed voor jou is! Ik hoop dat je weer het zelfvertrouwen in jezelf kan vinden en ik wil je daar heel veel kracht voor toewensen :).

17. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Op verzoek van Ts gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina