huishouden en hitte.

Discussie in 'De lounge' gestart door Panda81, 2 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Hier is het op het moment ontploft en dat komt vanavond wel weer. :p

2. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ik doe zo min mogelijk, dat kan best. De vloer kan wel een keer overgeslagen worden en als ik kleren nodig heb die op de strijkstapel liggen, dan doe ik alleen die, 's morgens vroeg.
    En als de kleren niet vies zijn, laten luchten en de volgende dag gewoon weer aan.

3. Anoniempje007

Anoniempje007 Actief lid

18 mrt 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga ook zo de bende opruimen!

4. p1982

p1982 Niet meer actief

morgen verwachten ze een regen dag dus dan maar aan de strijk en beetje het huishouden

wassen zijn gedraaid dus dat is bij

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Ik strijk gewoon smorgens in de tuin, prima te doen. Gisterochtend hele huis gezogen en gedweild. Ja dat is even zweten maar goed daarna onder de douche en dan ben.je weer fris. Het word nu binnen zowieso minder vies want van.opstaan tot naar bed gaan leven we in de tuin

6. lies276

lies276 Niet meer actief

de badkamer heb ik gisteravond nog gedaan, omdat ik dacht dat het wel afgekoeld zou zijn.
    Nou, het zweet liep aan alle kanten van mijn lichaam af.
    Nu was ik wel eindelijk een keer degene die als eerste gebruik kon maken van mijn glanzend schone, net geboende badkamer:D
    Meestal als ik de badkamer heb gedaan, gaan eerst de jongens weer in bad en is de boel alweer ontploft voordat ik zelf aan de beurt ben.

7. Nogablokje

Nogablokje Niet meer actief

Hier is woensdag het huis weer aan de beurt.
    Mijn dag vrij, en maar 20 graden. Dus vroeg eruit, alle ramen open gooien, en aan de poets.

Ook wel weer lekker ;)

8. mama013

mama013 Actief lid

19 jun 2012
    322
    0
    16
    T-013
    Dit dacht ik ervan.

9. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Haha het leek wel alsof er hier een bom was ontploft 😅 net samen een beetje opgeruimd. Nu lekker buiten in de tuin

10. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Ik doe echt alleen het noodzakelijke...
    Afwassen, eten koken, wasmand leegwassen want het is zo droog buiten. Stofzuigen, enkel de bank + kleed.
    Verder niets.. ik kan absoluut niet tegen de warmte en als ik dan intensief wat doe word ik echt niet goed. Dus het komt wel weer bij betere temperaturen.

11. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Huishouden? Wat is dat? Doe ik zo min mogelijk nu. Moest net even het bed opmaken en het zweet druipt aan alle kanten van mij af. Bah. Gelukkig wordt het snel weer een normale temperatuur. Dan kan ik de schade inhalen

12. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Nou de puinhoop begint hier toch wel dramatische vormen aan te nemen :p
    Hoop dat t morgen echt koeler is zodat ik weer eens wat kan gaan doen... hard nodig.

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Vanmorgen gewoon badkamer, toilet gedaan, gezogen en gedweild. Geen problemen mee eigenlijk.

14. Sugartje

Sugartje Niet meer actief

Huishouden? Welk huishouden :p ik kijk er wel langs met dit weer

Deel Deze Pagina