Ik doe zo min mogelijk, dat kan best. De vloer kan wel een keer overgeslagen worden en als ik kleren nodig heb die op de strijkstapel liggen, dan doe ik alleen die, 's morgens vroeg. En als de kleren niet vies zijn, laten luchten en de volgende dag gewoon weer aan.
morgen verwachten ze een regen dag dus dan maar aan de strijk en beetje het huishouden wassen zijn gedraaid dus dat is bij
Ik strijk gewoon smorgens in de tuin, prima te doen. Gisterochtend hele huis gezogen en gedweild. Ja dat is even zweten maar goed daarna onder de douche en dan ben.je weer fris. Het word nu binnen zowieso minder vies want van.opstaan tot naar bed gaan leven we in de tuin
de badkamer heb ik gisteravond nog gedaan, omdat ik dacht dat het wel afgekoeld zou zijn. Nou, het zweet liep aan alle kanten van mijn lichaam af. Nu was ik wel eindelijk een keer degene die als eerste gebruik kon maken van mijn glanzend schone, net geboende badkamer Meestal als ik de badkamer heb gedaan, gaan eerst de jongens weer in bad en is de boel alweer ontploft voordat ik zelf aan de beurt ben.
Hier is woensdag het huis weer aan de beurt. Mijn dag vrij, en maar 20 graden. Dus vroeg eruit, alle ramen open gooien, en aan de poets. Ook wel weer lekker
Haha het leek wel alsof er hier een bom was ontploft 😅 net samen een beetje opgeruimd. Nu lekker buiten in de tuin
Ik doe echt alleen het noodzakelijke... Afwassen, eten koken, wasmand leegwassen want het is zo droog buiten. Stofzuigen, enkel de bank + kleed. Verder niets.. ik kan absoluut niet tegen de warmte en als ik dan intensief wat doe word ik echt niet goed. Dus het komt wel weer bij betere temperaturen.
Huishouden? Wat is dat? Doe ik zo min mogelijk nu. Moest net even het bed opmaken en het zweet druipt aan alle kanten van mij af. Bah. Gelukkig wordt het snel weer een normale temperatuur. Dan kan ik de schade inhalen
Nou de puinhoop begint hier toch wel dramatische vormen aan te nemen Hoop dat t morgen echt koeler is zodat ik weer eens wat kan gaan doen... hard nodig.