ja hoor.... manlief als een klein kind in de snoepwinkel..

Discussie in 'De lounge' gestart door joseetje26, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Hallo allemaal..

mijn man loopt al een paar dagen met vuurwerkblaadjes op zak... overal liggen ze in huis .... overal zijn dingen aangekruist en berekent wat waar het goedkoopste is en wat je er waar gratis bijkrijgt ...

vanavond was mijn broertje met down syndroom bij ons aan het eten.... die is ook helemaal hysterisch van vuurwerk ( goh van wie heeft hij die gekkigheid nou:(:(:() .... en natuurlijk moet manlief daar ook even langs met oud en nieuw om flinkt te knallen...

dus samen zaten ze kneuterig al die blaadjes al juichend door te nemen ( nou ja mijn broertje was aan het juichen en mijn man zat er breed lachend naast )....

pppfffff in de december maand heb ik altijd het idee getrouwd te zijn met een klein kind....

mijn man presteert het ook om van 24:00 tot 01:30 gewoon buiten non stop vuurwerk af te steken...

gelukkig haalt hij het tegenwoordig niet meer in belgie bij de groothandel.... toen was het einde helemaal zoek..:) maar toch....

ik ben altijd blij als na oud en nieuw hubbie met al zijn vrienden met 10 vingers en teentjes weer gewoon rustig op de bank zit... ik steek ook wel vuurwerk af.... en mijn man doet het wel verantwoord..

maar ik vroeg me af... nog meer van die vuurwerk fanaten hier????

gr Jose

2. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Gelukkig vind mijn vriend dat allemaal niet zo boeiend (ik blij want ik vind het zonde voor mijn geld).
    Maar ik heb hier 2 buren en die zijn net zo hoor. Die besteden samen ontzettend veel geld aan vuurwerk en staan dan als een kind zo blij het af te steken. Ze beginnen overdag vaak al met wat kleine dingen, de rest bewaren ze tot middernacht.

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hier zit er ook 1 naast me met zeker 10 vuurwerkfolders :p
    En ik mag blij zijn als om 3 uur alles op is :p

Maar stiekem vind ik het zelf ook heel leuk hoor.
    Mopper alleen wat voor de vorm :p

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hier gelukkig niet... Mijn vriend vind het wel leuk om een paar lawinepijlen af te steken maar daar blijft het ook wel bij. Vind het echt zoooo zonde van het geld!

5. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ja.... ik vind het ook zo zonde....maarja... ik gun het hem wel gewoon die ene keer per jaar... hij is verder echt heel zuinig.... ( goh gek eigenlijk :(:(:( hij is superzuinig maar hier heeft hij dan weer totaal geen moeite mee...)

ik weet nog toen we voor dit koophuis ginge kijken dat hij liep te mokken dat het hier vast met oud en nieuw een dooie boel is... we kochten het in dec hahhaahah kun je nagaan dat zijn hoofd aleen maar naar vuurwerk staat...

oja hij is 33 :(

gr Jose

6. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

oow 2 jaar geleden: mn vriend en zn vriendenclub hadden allemaal van dat zware vuurwerk: explodes ofzoiets en een mortierbom..
    en een harde knallen.
    gelukkig dit jaar geen vuurwerk kopen..maar wel door dat drama savonds buiten lopen..
    ik vind het zo eng en niet leuk om net na 12 uur buiten te lopen.

7. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Hier is het andersom. Voor vriendlief hoeft het niet zo en ik vind het super. We vieren oud en nieuw samen met mijn ouders en broers en mijn oom/tante neef nicht. Dus die betalen en zoek ook uit. Goeie deal niet? ?Maar ik vind het ook heel leuk en spannend hoor. Maar wel mooi vuurwerk en geen matten of bommen, dat vind ik dom.

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Nee gelukkig niet zeg, wat zonde van je geld!
    Wij hebben een stel goede vrienden waarvan hij wel zo is en mijn man helpt hem dan afsteken omdat ie het anders ook niet de lucht in krijgt hahaha

9. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik kan je een handje geven!
    wat zijn onze mannen toch kleine kindjes!
    ach het is maar 1x per jaar en...wij hebben dubbel feest...onze dochter is jarig op 31 dec...weer een goed excuus om lekker te knallen :D

10. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hier ook een vuurwerkgek....pffff en alleen knalwerk heel weinig sier.

hij heeft de kids ook al zo gek gemaakt,ik wil op vakantie maar hun niet vanwege het vuurwerk.

11. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Gelukkig is die van mij niet zo'n vuurwerk gek. Hij vind het wel leuk om iets of wat af te steken maar wil er zelf ook niet veel geld in steken. En daar ben ik natuurlijk blij mee, want vind het zonde van het geld!

12. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Mijn man vind vuurwerk maar niks, en ook zonde van ons geld.
    Hij is militair en hoort vaak genoeg harde knallen :p
    2 jaar geleden had hij een rookbom meegenomen van zijn werk, een heel stuk van de straat stond onder de rook...dat vond hij dan weer wel grappig :p

Maar ik moet wel zeggen dat ik oud en nieuw niks aan vind als niemand vuurwerk af zou steken,beetje hypocriet eigenlijk aangezien we het zelf niet doen.

13. augustus

augustus Niet meer actief

:(pff die van mij is weleens om 11 uur weg gegaan 's avonds en kwam om 4 uur zijn gezicht weer laten zien..

"nou happy new year!!"

Gelukkig kan ik nu elk jaar er door duwen dat we niet zo'n groot budget hebben voor vuurwerk. Een paar knallers oke, maar niet voor honderden euro...

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Mijn man heeft niks met vuurwerk, we kopen alleen een klein pakketje om af te steken met onze zoon and thats it.

Vind het ook zonde van het geld ga echt geen honderden euro's aan vuurwerk uitgeven!

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wij hebben beide niets met vuurwerk. We zijn altijd bij familie en mijn broer of zwager haalt altijd wel een leuk pakketje wat ze samen met de kinderen afsteken. Ik vind het siervuurwerk erg mooi, maar die knallen nee. Toch hoort het erbij, maar mijn man en ik kopen eigenlijk nooit.

16. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Hier nog 1 hoor, is er ook gek op. Gelukkig wel haast alleen maar siervuurwerk. Om 10 over 12 gaat ie samen met m'n broer naar buiten, daar staat de buurman dan al klaar en dan komen ze rond 2 uur weer naar binnen!;) Hij krijgt alleen wel een budget altijd mee, want als ik hem z'n gang laat gaan..:p En ik vind het zonde van het geld.

@ Consider: mijn man is ook militair, maar hij krijgt maar geen genoeg van die knallen!:( En die rookbom ken ik haha!:D

17. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.863
    113
    Mijn man is ook gek van vuurwerk. Ik ben al tevreden met een paar sierpijltjes, maar hij moet vanalles wat. Vooral ook flinke knallen. Ach, het is wel leuk, maar ik besteed mijn geld liever aan andere dingen waar ik wat langer plezier van heb.

18. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    haha zo'n bom hebben wij ook eens gehad!
    Mijn man heeft idd hetzelfde, hij heeft genoeg geknal gehoord tijdens zijn tijd in dienst. Gelukkig hoeft het voor hem ook niet zo meer...

19. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Mn vent is altijd heel blij als het oud en nieuw is, dan lijkt het inderdaad net een klein kind..
    Heel het jaar loopt hij zich erop te verheugen, dan zijn het ook net pyromanen hoor met oud en nieuw..

Zit ook blaadjes door te kijken en elke keer bij alles geeft hij het commentaar 'dat is toch niet zo mooi als dat uit belgie'
    ach ja wat doe je er aan he hahaha. Het is en blijft een klein jongentje wat dat betreft:D

20. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Die van mij heeft helemaal niks met vuurwerk en ik ook niet. Hij wil alleen later als de kindjes er zijn misschien wel eens wat siervuurwerk voor ze afsteken en ze sterretjes geven.
    Maar daar zijn ze de komende jaren nog te klein voor!

Deel Deze Pagina