-de binnenkant van dingen, en dan met name de koelkast ofzo -AFWASSEN heb ik echt een schurfthekel aan!!! Verder vind ik niet veel dingen erg. Ben dan ook poetsvrouw. Ramen wassen vind ik zelfs leuk.
ramen wassen blegh,maar dat doet mijn schoonzus voor mij. en strijken verschrikkelijk,maar die breng ik weg.
In tegenstelling tot velen hier, vind ik strijken heerlijk om te doen. Muziekje aan, geen punt. Ik heb een hekel aan ramen wassen en de berging vind ik een waardeloze klus. Ramen wassen doet manlief hier dan ook meestal. Voor de rest, tja, het is niet mijn hobby, maar het huishouden hoort er nou eenmaal bij.
niet erg: strijken wc schoonmaken stoffen stofzuigen wel erg ik heb van die luxaflex en die rotdingen trekken altijd zoveel stof aan. eer je dat fatsoenlijk schoon heb... doe dat dus ook maar 2x per jaar ofzo. met zon borstel vind ik ook niet werken badkamer afwas
Luxaflex; eraf halen, in de douche hangen, inspuiten (wel heel goed) met Cillit Bang oid en afspoelen.
daar zeg je wat meid! waar aan hang je ze dan op als ik vragen mag? * gaat het dan morgen meteen proberen*
Ow ja stom, wij hebben een bad dus ik hang 'm aan de stang van het douchegordijn... Anders kijken of je ergens een waslijntje kunt spannen. Van de stang waar de doucheslang aanhangt uit ofzo misschien?
Ik vindt strijken juist leuk om te doen hihi ik heb echt een hekel aan de badkamer schoonmaken, dat is echt NIET mijn hobby....
Ik ben van geen enkele huishoudelijke taak fan, ik vind alles vervelend. Wat ik nog véél vervelender vind, is wanneer ik ziek ben, mijn man alles doet. Op zijn manier. Dan doe ik toch liever alles zelf
schoonmaken van de oven en vaatwasser en doucheputje. bah. hoeft gelukkig maar een keer in de zoveel tijd. wat ik ook vervelend vind is opruimen. dat heeft echt geen enkele zin met drie kinderen
Ik vind alle huishoudelijke taken vervelend. Maar als ik dan eenmaal bezig bent valt het wel weer mee, en tis ook altijd heerlijk als alles weer blinkend schoon is. Strijken doet mijn moeder.
strijken vind ik ook niet erg.. badkamer schoonmaken wel!! ook de vriezer ontdooien vind ik een ramp! ramen zemen doet mijn vriend gelukkig!
ramen wassen is hier echt een ramp! Stel ik ook veel te lang uit! Maar ja, met 2 natte neuzen van de honden die steeds naar buiten kijken, ziet het er niet uit als je het laat zitten.... Strijken is op zich geen probleem. Zolang de tv maar aan staat voor de gezelligheid. De wc heb ik al een jaar lang niet meer gedaan, schrik niet, mn man doet deze altijd! Hij liever dan ik Verder moet ik elke ochtend stofzuigen, maar dat heb je met 3 katten en 2 honden. Hoort er ook bij. Het is zo'n beetje een vast ritueel geworden.
afwassen staat met stipt om nummer 1, vreselijk vind ik het! daarna ook de douche, de toilet en stofzuigen, heb je net gestofzuigd schud je hond zich even lekker uit of komt met modderpoten naar binnen.. een paar uur na het stofzuigen zie je er niks meer van en krijg pijn in m'n rug ervan. wassen en strijken en opvouwen vind ik een heerlijk werkje, liever niet natuurlijk maar als het dan toch moet de tv aan en gaan met die banaan. en ramen lappen las ik ergens, ook zo'n hekel aan vooral als je ze net gelapt hebt en een vogel besluit er even lekker op te schijten of dat het dan net gaat regenen als je klaar bent. huishouden en ik zullen nooit vriendjes worden.