Huishouden

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamaloe26, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    :D Schoonmaken is ook niet mijn hobby :D hihi
    Haal trouwens elke dag een doekje over de WC's, aanrecht en tafel.

2. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Op maandag hebben we een huishoudelijke hulp. Zij doet de dingen waar ik niet aan toe kom, zoals de strijk, koelkast schoonmaken, ramen zemen dat soort dingen en ook elke maandag de vloer stofzuigen en dweilen heerlijk!
    De rest vd dagen doe ik elke dag en soms 2x stofzuigen ivm 2 honden, wc elke dag, bedden eens per week, badkamer eens per 2-3 weken, zolder eens per week zuigen.

3. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ik dweil 2 keer per week,stofzuig elke dag beneden,1 keer per week de wc grondig met chloor tussendoor een klein sopje,1 keer per week de beneden verdieping stofzuigen/dweilen bedden verschonen,1 keer per week de badkamer maar dat versloft vaak omdat ik er echt een hekel aan heb. De ws doe ik elke dag maar tochb ligt het meestal vol met schone/vieze was.
    Mijn ramen doe ik zodra het me opvalt hoe vuil ze zijn;)

Maar soms versloft de boel en soms is het weken superschoon.

4. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    ik ben geen fan van het huishouden maar wil het ook wel netjes hebben. Wij hebben 1 kindje en 4 katten.
    Stofzuigen doe ik 2 keer per week, tussendoor elke dag even een bezem.
    toiletten doe ik om de dag.
    Badkamer helemaal goed 1 keer per week.
    bedden verschonen probeer ik 1 keer per week maar wil ook nog weleens 1,5 week worden.
    Wassen doe ik om de dag meestal.

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb geen schema, ik doe elke dag iets als ik het nodig vind.
    En 1x in de zoveel tijd dan heb ik zin om een keer iets extra's te doen, of ik maak een hele ochtend schoon.
    Hoeveel uur per week totaal?
    Denk samen 3 uurtjes, met wassen, strijken, stofzuigen, wc's; alles bij elkaar.

Deel Deze Pagina