euh je bedoeld afdoen na het douchen... Nee zou wel moeten scheelt een hoop kalkaanslag.....maar nooit zin in!
Ik gebruik spul van Ajax tegen kalk degene die als laatst heeft gedoucht spuit de douchecabine in met dat spul. Je laat het even inwerken ik kleed me ondertussen altijd even aan en dan spoel je het af. Scheel echt zoveel werk. Dus nee ik droog de douche niet uit
Neu, ik maak hem al helemaal schoon na dat ik douche. Vind ik wel weer even genoeg gevraagd van mijn rugje.
huh? Hoe droog je een douche uit dan? Ik maak wel de ruitjes even droog met de handdoek zodat ik niet zoveel kalkaanslag krijg, maar uitdrogen?? Met een föhn ofzo
Niet altijd. Als het echt te erg wordt spuit ik er van de spul tegen kalkaanslag in tijdens het douchen en na het douchen spoel ik dat weg en dan trek ik de glazen douchewand schoon. En de keren daarna trek ik alleen de wand droog.
Meestal alleen de eerste paar dagen nadat ik de douche gepoetst heb. Daarna verslonst het weer haha. Man gaat meestal na mij en die doet dat nooit.
Na het douchen maak ik de vloer droog (hebben zo'n inloop douche geval, waar ik dus overdag ook bezig ben met de was etc) en hang het douchegordijn uit zodat ie drogen kan, verder niet.
Ja, we drogen hem altijd helemaal af... alle tegels, de kraan en de vloer... vind het zonde om er kalkaanslag op te krijgen en ondanks het formaat van onze inloopdouche is het maar een kleine moeite...
Wij ook! Al is de moeite bij ons waarschijnlijk iets kleiner, aangezien onze hele badkamer slechts 2 vierkante meter is.....
Ik droog de muren en de randen wel af, ook de kraan. Maar verder niet het gehele bad ofzo. Ik doe het niet vanwege de kalkaanslag, maar meer vanwege het vocht. De badkamer droogt zo sneller.