Voor mijn zwangerschap was ik ook zo, en het interesseerde me geen ruk. Eerlijk gezegd nu nog niet, maar soms heb je geen keus. In mijn zwangerschap last van opruimwoedes. En toen mocht het niet meer... :x Sindsdien ben ik van het bij houden (indien mijn ukkepuk en lichaam het toe laat, zij gaat namelijk voor alles). Ik mag nog steeds niet teveel doen, en door het bij te houden, is mijn man niet elke avond en weekend alleen maar bezig met het huishouden. Een de stofzuiger erdoorheen en de keuken opruimen is het meeste werk voor hem. Wat hij erg prettig vind want hij maakt lange zware dagen.
Nee. Ik heb hetzelfde. Het is alleen zo dat ik op dit moment een megadip heb van een week. Ach, zondag vieren we de verjaardag van m'n vriend dus dan wordt het onder druk alles poetsen. Gaat toch het beste
Stofzuigen doe ik hier wel elke dag, maar dat is ook omdat we 3 katten en een hond hebben, dus de haren vliegen in het rond als ik een dag niet gestofzuigd heb. Maar elke dag dweilen gaat me dan toch weer wat te ver...
ik doe iedere dag beneden stofzuigen. moet ook gewoon met twee kleine kindjes die kruimelen enzo. elke dag even de tafels af met een doekje, en even door de keuken. elke dag even de toiletten checken. scheutje chloor erin. was hou ik elke dag bij. 3xd per week boven stoffen en zuigen. om de dag doekje door de badkamer. als het nodig is de badkamer goed. dweilen 1 per week. daar heb ik een pokkehekel aan.
Hangt ervan af wat ze verstaat onder keuken schrobben. Het aanrecht gaat hier meerdere malen per dag. Maar dit is gewoon met een doekje. Ons Kookding word ook elke dag schoongemaakt, maar dit is puur omdat het dan het minste werk is. Stofzuigen ook elke dag, mits manlief de fut heeft, maar wij hebben dan ook 2 honden. De rest echt niet... En toch ind ik mijn huis niet vies ofzo. Al is het wel weer tijd voor een stofbeurt. Dat doe ik normaal gesproken 1 a 2x in de week.
had m al gesteld, de vraag: waarom elke dag nat afnemen??? kijk elke dag stofzuigen, met of zonder hond, dat snap ik, en ik haal ook echt wel even een doekje over de keuken s avonds, de wc beneden om de dag (we gebruiken die van boven vaker) en doekje badkamer doe ik om de dag (als dochter in bad zit) maar wat ik hier soms lees... volgens mij heb je dan tijd over.
Hier ook zo hoor, zeker als allebei de kids thuis zijn komt er weinig van en is er ook geen beginnen aan
stoffen doe ik ook 1x per week, heel soms 2x (visite) boven stofzuigen maar 1x per 3 weken, kan alleen stofzuigen als man thuis is en dochter niet slaapt, ze wordt nog steeds hysterisch van de stofzuiger....
nou ik heb echt geen tijd over maar hier ligt elke dag wel stof. komt ook omdat ons huis nog niet helemaal klaar is en ook buitenom nog niet is bestraat dus sleep je veel mee naar binnen. heb ook veel de ramen open dus waait ook alles naar binnen. ik stof nooit, neem alles af met een vochtige doek en idd dit dus elke dag wel
Huishouden is echt een drama. Ik heb echt een hekel aan het huishouden. Ik heb echt een schema gemaakt maar het lukt gewoon niet. Gelukkig komt mijn moeder binnenkort oppassen en uit verveling zal ze ook helpen in het huishouden. Zij kan gewoon niet stilzitten.
Stoffen moet ik hoe dan ook elke dag en doe het dan liever gelijk nat. Ik heb 3 honden en 4 katten (waarvan 2 kittens iemand nog belang? ) s'nachts zitten de dieren in mijn (leef)keuken. Vandaar dat ik elke dag de keuken schoonmaak(s'morgens en voor het koken) en eens in de week schrob ik daar de vloer omdat ik daar een lichte vloer heb. Het is geen moeite meer, ben het zo gewend
ik heb ook echt geen hekel aan het huishouden hoor. lekker muziekje op en zien dat het netjes of schoon wordt. je kan toch ook niet heel de dag ( buiten werken om dan natuurlijk) in de stad hangen, of op je luie reet soapseries gaan zitten kijken? dan zou ik me vreselijk voelen als mn vent savonds binnenvalt. het is overigens niet steriel en zeker rommelig. maar iig wel schone plee, nest en keuken enzo
ok, als je zoveel stof binnenhaalt, of veel dieren in huis hebt, snap ik dat stoffen! ik zit ook niet op mn reet, de tv staat overdag uit, maar dan gaan we wat vaker naar buiten, lopen, fietsen, bakkie doen, hebben hier ook een hond en kippen, en bij opa loopt dr pony, gaan we pony aaien. of lekker spelen (lees mama bouwt toren, Charlotte gooit m om...)
Ik hou zeker genoeg tijd over om leuke dingen te doen hoor. Scheelt dat kleine het ook leuk vind een doekje over detafel te wrijven . Ik ben meestal tegen de lunch klaar dan gaan we lekker douchen en naar buiten, visiten of spelen. Bedenk me net dat ik voor de huisdieren ook iedere dag alles deed. Weet eigenlijk niet waarom. Zal wel een tic zijn. Bij mij moet de tafel bijv. ook op precies die plek staan, of de dekens precies zo liggen
Oke schuldig.... Ik stofzuig iedere dag ivm de hondenharen. De vaat is altijd wel van het aanrecht maar verder....... De was probeer ik bij te houden maar ipv iedere dag een was te doen zijn er ook dagen dat ik niets doe en dan op 1 dag 3 wassen draai. Nee iedere dag alles stoffen, boenen en schrobben daar heb ik geen zin in.
Hier ook zo hoor ts. Op maandagochtend doe ik de benedenverdieping (als de kleine man naar school is) En op vrijdagochtend de bovenverdieping(onder schooltijd) Verder doe ik mn wasjes en kleine dingetjes verdeeld over de week. Soms is het een rommeltje in huis, soms harstikke netjes. Soms heb ik nergens was liggen en soms overal een berg. Kan me er niet druk om maken... Heb zo'n hekel aan van die mensen die elke dag de hele dag aant poetsen zijn...vreeeeeeselijk!