huishouden...

Discussie in 'De lounge' gestart door loesje1982, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloe

Aloe Niet meer actief

Noukreeg ik net toch het gevoel datik de enige was die niet elke dag als een bezetene door het huis rent.

Gelukkig zeg. Heb het net trouwens wel gedaan hihi.
    3 uur lang alles schoongemaakt.
    Soms heb ik het ineens. Merk dat wel ook erg sterk nu ik zwanger ben. Heb ik het veel vaker maar idd hier is het ook wanneer ik er ineens zin in krijg. Kan zo 4 dagen niet zijn en dan ineens weer het hele huis.

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.157
    8.133
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Als ik een dag was, strijk, stofzuig, plee doe, badkamer doe, stoomcabine doe, keuken doe, tuin aanveeg, stof, ramen lap, auto was, bedden schoonmaak en opmaak, de kasten uitzoek en sorteer..

denk je dan echt dat ik de dag erna nog iets te doen heb?

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Lol devil, idd!

4. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    Grote dingen zijn hier: wasmachine van z'n plek, kasten leeg,schoonmaken en alle kleding uitzoeken
    kappen van de verwarming af stofzuigen en met ammonia schoonmaken
    alle deuren en stijlen in huis met amonia afnemen
    Grote kasten + grote koelkast van z'n plek om daarachter ook schoon te maken

dat zijn hier de grote dingen :D
    nou moet ik wel zeggen, ik heb een makkelijk huis :D

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.065
    113
    He, dat soort dingen doe ik eigenlijk nooit hoor. Kledingkast opruimen wel natuurlijk, maar niet standaard en mijn wasmachine heb ik nog nooit verschoven om schoon te maken, alleen toen er een nieuwe kwam.

En de koelkast is inbouw, verder zuig ik gewoon overal onderdoor.

6. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    mja....zelf persoonlijk vind ik het een verschrikking als er verhuisd wordt of er komt een nieuwe machine dat er zoveel jaar vuil achter vandaan komt
    ook kan ik gewoon niet goed tegen ophopend stof, ik merk dat want ik krijg er keelpijn van en wordt benauwder....

ik doe het niet vaak, 1 x per 6 maanden,dan gaat alles van z'n plek en gaat het grof geschut aan de gang :p
    maar merk dat het met 6 maanden, redelijk is, enkele stofjes...

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nou, kom hier dan maar niet binnen!
    Ik ben een maand geleden begonnen met mijn keukenkastjes uitladen en schoonmaken, en ben nu nog niet klaar...
    In totaal zijn dat ook 10 kastjes, dus ben niet zo klaar.
    En vorige week was ik iets aan het zoeken in mijn kledingkast, en kwam ik tot de ontdekking dat ik die eigenlijk nog nooit uitgeladen en schoongemaakt heb..

Wat ben ik smerig he? :p

8. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hier ook hoor!
    Heb de laatste dagen wat last van nesteldrang.
    Vandaag naar de Prenatal geweest, daarna Ikea. Kwam totaal gesloopt thuis, maar toch even de keuken aan kant, oud papier weg, gang opruimen.
    'Even' en dutje doen (per ongeluk 2 uur lang :))
    En nu wilde ik om half 23 de badkamer doen, maar dat mocht niet meer van manlief :D

Deel Deze Pagina