Huishouden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door DTtje, 7 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hier ook herkenbaar. Maar ik accepteer het nu maar gewoon.

Normaal kan ik me er druk om maken, nu niet zo...
    In plaats van stofzuigen (ik heb een hond die heel erg verhaard...) gooi ik 's morgens ff het Swiffer geval door de woonkamer en dan vind ik het wel weer prima... Zolang de keuken en wc maar netjes is kan het me verder nu niet zo boeien... :)
    Verder laat ik nu een hele hoop aan mijn vriend over. Alleen helaas ziet hij niet wat er allemaal gedaan moet worden. Heeft er echt een 'mannen oog' voor.

En gelukkig vond mijn schoonmoeder het hier laatst zo niet netjes dat ze spontaan begon te poetsen, yeah! Haha en ze zei direct die week erna weer terug te komen om te poetsen. Dus is mijn badkamer nu ook weer ff gedaan en zijn de ramen boven ook weer netjes gezeemd. En de kamer van mijn dochter helemaal gesopt. :D:D:D

Ooit pak ik het zelf wel weer op en tot die tijd accepteer is smoezelige vensterbanken gewoon ;)

2. Tonks

Tonks Bekend lid

5 jul 2014
    519
    53
    28
    Ik herken het helemaal.Krijg last van mijn buik als ik mijn rust niet op tijd pak, dan kom ik mezelf echt tegen. Probeer dingen nu zo makkelijk mogelijk te maken. Heb bijvoorbeeld de stofzuiger bij de hand staan zodat ik hem niet uit de aanbouw hoef te slepen, met de was heb ik een klein wasmandje naast de grote neergezet zodat ik ondergoed en sokken niet uit de grote wasmand hoef te graven. Ga ook niet meer met die zware emmers sop slepen heb nu een klein emmertje dan verschoon ik het water een keertje vaker. Verder probeer ik iedere dag iets te doen zodat ik niet echt een dag heb waarop ik de halve dag aan het poetsen ben. Mijn moeder vind het leuk om samen te eten dus die kookt een keer in de week en dan gaan we daar eten dat scheelt ook al een hoop, mijn man kookt in het weekend meestal en doet dan de zware boodschappen (flessen wasmiddel en drinken zakken hondenvoer)

T is een beetje aanklooien nu maar we komen er wel :cool:

3. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Ik heb maar 1 ding te zeggen.... :D:p

4. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Mijn man is Duits en heeft in het leger gezeten. Hoefde me zowiezo al nooit druk te maken om het huishouden want meneer vindt dat hij het toch beter kan, nou is goed dan doet hij het toch? 😝

Misschien moeder, schoonmoeder inschakelen? Of een keer een poetsvrouw? Moet je maar eens googelen naar helping

Deel Deze Pagina