Huishouden

Discussie in 'De lounge' gestart door Sun01, 7 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mel3

Mel3 Actief lid

14 mrt 2015
    268
    0
    16
    Hier doen we het met zijn allen. De kinderen stoffen en zuigen hun eigen kamer, helpen de vaatwasser uitruimen en in de vakantie zoals nu gaan we zometeen even met zijn 3en naar boven om daar schoon te maken. Dan is het zo weer klaar en kunnen we weer verder vakantie vieren :). Mijn man helpt ook veel mee na werktijd en in het weekend.

2. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Mijn man werkt 4 dagen en ik 3,5 + 2 avonden.

We hebben gelukkig een schoonmaakster die eens per week de badkamer, keuken, wc en woonkamer doet.

Ik doe de boodschappen, was/strijk, slaapkamers, bedden verschonen, het meeste opruimwerk en al het huishoudelijk geregel (zorgen dat iedereen genoeg passende en hele kleding heeft, cadeautjes kopen, feestjes organiseren, vakanties regelen, financien etc.)
    Mijn man doet de tuinen, we hebben nl. een grote moestuin niet bij ons huis. En hij haalt wel eens wat boodschappen die ik vergeten ben.

Maar ik doe echt vele malen meer in huis dan hij, vooral doordat ik álles moet regelen. Hij voert best wel uit, ook als ik meer vraag, maar het komt allemaal niet zelf in hem op, zucht...

3. Linx

Linx Actief lid

28 okt 2013
    239
    0
    16
    NULL
    Twente
    Mijn man werkt 40 uur per week en zit met enige regelmaat in het buitenland. Ik ben thuis, dus ik doe alles in het huishouden. Ik voel me eerlijk gezegd een beetje bezwaard als hij dingen doet in het huishouden, ik zie dat als mijn werk. Hij doet het financiele gebeuren, want daar heb ik de schurft aan! :p

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh dat is hier ook, maar dat regelen vind ik helemaal niet erg ;). Boodschappen doet hij ook niet. Hij haalt wel eens iets tussendoor op zijn werk in zijn pauze en op woensdag is hij thuis dus doet hij ook een boodschapje. Nu hij er niet is merk ik wel hoeveel hij toch altijd wel deed ;). Al was het maar de kinderen bezig houden dat ik op mijn gemak de kleding in de kasten kon opruimen. Vanochtend moest ik met de papierbak naar buiten rennen :D

Deel Deze Pagina