Mijn zoontje is bijna één jaar en al tijdens mijn zwangerschap heb ik geroepen dat ik zijn naam wilde laten tatoeëren. Ik ben er nu grotendeels uit hoe ik het hebben wil, dus het gaat er nu echt van komen. Ik vind het alleen erg lastig om een keuze te maken tussen alle verschillende tattoo-shops en artiesten. Ik heb al twee tatoeages, maar die zijn al van jaren geleden dus wil me toch ook oriënteren op andere shops. Het gaat om zijn naam met een kleine afbeelding erbij. Welke mamma's hebben de naam van hun kindjes ook laten tatoeëren, waar en door wie is hij gezet en ben je tevreden met het resultaat?
bleu hawai of Queen of rings ,, die horen bij elkaar er zit een leerling bij bleu hawai / en soms bij Queen of rings wil je dat niet moet je het even zeggen er zit een artiest bij bleu hawai ,( ben helaas even zijn naam kwijt ) een griekse jongen die is geweldigggggggggggggggggggggg ,, kristel die zat er maar die is een middels weg das jammer die is ook mega goed ik heb helaas een slechte ervaing bij Inkstitution gehad en kristel heeft mijn cover up gedaan , zegt niet dat alles artiesten slecht zijn hoor zitten een paar mega goede maar een slechte ervaring en ik kom niet meer terug
mijn 4 gezet bij tattoo Laura/Jordy in Vlaardingen. al wil ik voor een cover up/uitbreiding toch gaan kijken bij Dutch Ink in Vlaardingen of bij stay classy in Schiedam. al meerdere heel goede ervaringen gehoord over stay classy en dutch ink.
Dutch Ink ga er alsjeblieft niet naartoe. En laat Laura/Jordy ook maar achterwege er zijn veel betere shops. Dan zou ik zeker naar Stay Classy gaan en dan kan je vragen naar Manolo Vera (geloof me die maakt kunst) en anders kan Hans ook een hoop voor je betekenen.
Bedankt voor jullie snelle reacties zeg! Inkstitution heb ik inderdaad ook al goede dingen over gehoord. Jammer dat jij daar een slechte ervaring hebt gehad potjesoep. Door wie was je daar getattoeëerd? Stay Classy en Dex heb ik nog niet eerder over gehoord, zal eens kijken. Blue Hawai en Queen of Rings had ik wel al van gehoord. Met Dutch Ink heb ik veel wisselende ervaringen gehoord. Meer ervaringen zijn nog steeds welkom! En iemand die ook echt ervaring heeft met het laten zetten van tekst bij één van de shops? Wil ook nog wel eens verschillen per artiest hoe goed dat gedaan wordt...
bij Duncan,, zelfs een simpel hartje kon die verknallen ,was echt boos hoe die dat voor elkaar had gekregen mag joost weten , te diep en verkeerd in gekleurd , kosten 3 maanden tot hele en daarna heeft kristel met een giga mooie zigeuner vrouw erover heen gezet ( old skool style https://www.facebook.com/photo.php?fbid=630024260373692&set=a.105155626193894.3317.100000983713773&type=3&theater zo zie je hoe die is geworden ,, moest nog een keer extra ingekleurd worden om het hartje helemaal te laten verdwijnen xx
Ik ben zelf bij Tattoo Moose geweest en heb daar een goede ervaring met een portret en zag voor mij een dame met een kleine test die erg goed en strak gezet was. En ook ik ben wel tevreden over Dutch Ink. Ze hebben mijn tattoo echt wel goed gezet, het woordje is ook strak gezet en geen klachten erover. Tattoo Dex heeft een goede vriendin haar tattoo laten zetten, ook een naam van haar kindje, en daar is ze na een keer bijwerken nog niet helemaal tevreden over. Wel heel fijntjes gezet maar op sommige plekken is het niet helemaal netjes.
nee.. nee en nee .. ik heb veel tattoo stores gezien hier in rotterdam ik kom namelijk uit rotterdam en ik ga toch echt steeds terug naar mijn vertrouwde thuis maatje... goedkoper en mooier !
En in dit geval is goedkoop vaak duurkoop. Echt de mensen die thuis werken kunnen er vaak niks van. Zo vaak mensen gezien die 'goedkoop' bij een kennis een tattoo laten zetten maar dan is het om te huilen. Het is maar goed dat niet iedereen ziet wat goed gebeurd is of minder goed.
Ik heb hele goede ervaringen bij Dingo in Gouda. Heb zelf daar een voetafdruk met naam en geboortedatum erin laten zetten en een cover (dolfijn is gecoverd met een vlinder). Over beide ben ik super tevreden. Ik heb ook veel complimenten gekregen over hoe mooi ze gezet zijn.