owwwwwwww als ik dit zo lees kan ik nog heel veel leren. Wij zijn met zijn drieen en ik geef rond de 150 euro uit aan de boodschappen. kom maar op met de tips
OMG , ben ik nou zo'n pin ? Ons gezin bestaat uit 6 personen, een konijn en een kat en ik geef 100 euro per week aan boodschappen uit. Excl. benzine incl verzorgingsproducten, luiers, en bijv, kleinigheidjes voor een verjaardag en iedere week verse vis. Ik heb dan alles wat we nodig hebben: vlees, groente, aardappels, pasta, rijst, brood, beleg, schoonmaakmiddelen, snoepgoed, dierenvoer, drinken. Ik zou niet weten waar ik meer geld aan moet uitgeven :-k Ik koop geen merkartikelen, gewoon de goedkope variant
Haha, nou, ikke wel hoor! Maar ik vind dat je het heel goed doet, een groot gezin en 2 beestjes... Flientje
voor ons zelf 75 euro per week inclusief wasmiddelen en benzine en alles, dus ook kleding. alleen dierenverzorging gaat apart, ca 170 euro per maand (1 hond (op medicijnen), 7 katten (3 op medicijnen), chinchilla's, woestijnratten, gekko's) edit: basis spullen komen trouwens van de aldi of de lidl, de luxere dingen bij de ah, groenten en fruit van de kwekerij en vlees van de biologische boer. je bent een zaterdag middag zoet, maar dan heb je ook de hele koelkast en vriezer weer vol!
wij zijn met zn 2en en geven zo'n 40-50 euro uit aan boodschappen (inclusief kleine verzorgingsproducten) brandstof reken ik niet mee en voer voor de hond komt in grootverpakking 1x per maand
Ongeveer 75 euro per week, exclusief benzinekosten. Verder moeten wij ongeveer 1x per 2 maanden naar de dierenarts voor een 5kg zak kattenvoer van ca. 38 euro.
Wij zijn nu met z'n tweeën plus een hond. We geven per week maximaal 60 euro aan boodschappen uit, inclusief verzorgingsproducten en schoonmaakmiddelen e.d., hondenvoer ongeveer 15 euro per maand, benzine ongeveer 150 euro per maand. We zijn dus voor rond de 400 euro per maand klaar, alles inclusief. Ik schrik eerlijk gezegd best wel van de bedragen die sommigen hier uitgeven aan boodschappen, maar ja, wij studeren nog en hebben het gewoon niet te besteden natuurlijk... Daar pas je dan meteen je eten op aan (we eten overigens wel gezond hoor!)
wij zitten ook zo rond de 50 a 60 euro per week, en dat is voor ons tweeen en 2 katten. Ik probeer altijd zo rond de 200 tot 250 euro per maand uit te komen. We hebben geen auto, dus dat scheelt dan weer wel!
het valt mij juist op dat er best veel mensen van ongeveer hetzelfde bedrag rondkomen en ik vind dat juist helemaal niet zo heel veel. wij zijn op dit moment een familie lening aan het afbetalen, maar hebben na deze afbetaling heel wat meer te besteden, dat zal dan waarschijnlijk ook wel gebeuren (hoeft niet op, maar goed, het is iets makkelijker) ik vind dat een hoop mensen het toch netjes voor elkaar hebben.
Verschilt per week. 2 volwassenen Qua eten en drinken zijn we ongeveer 50 á 60 euro kwijt. ( per week) Dan komt er nog 50 euro voor hondenvoer bij, 10 euro voor kattenvoer. ( 1x in de maand)
Wij zitten gemiddeld op 40 euro per week voor de grote boodschappen. En dan heb ik de luiers en brandstof niet mee gerekend. Maar luiers doen we vaak in de aanbieding kopen. Verder als er vlees en groente in de aanbieding is. Die ik kan invriezen. Dan doe ik dat ook gewoon. Verder eigenlijk geen bijzonder heden en wij zijn met z'n drietjes. 2 volwassenen en 1 kindje van 1,5 jaar en de 2e is op komst
nou wij zijn met 2 volwassenen en een meisje van 5 maand en ik ben tussen de 40 en 60 euro in de week kwijt voor boodschappen..dat is inclusief luiers,voeding en sigaretten...de ebnzine zijn we rond de 20 euro in de week voor kwijt.. liefs
inderdaad komen de bedragen over het algemeen overeen, maar meer dan 150 euro aan alleen boodschappen per week vind ik toch wel veel, dat bedoelde ik meer... Natuurlijk mag iedereen z'n eigen prioriteiten stellen hoor! Ik houd bijvoorbeeld echt van lekker eten, maar daar hebben we nu gewoon het geld niet voor. Omdat we inmiddels bijna vijf jaar samenwonen denk ik dat ons uitgavenpatroon in de toekomst niet veel meer zal veranderen: we weten namelijk dat het met minder geld ook kan. (ik bedoel hiermee: mochten wij straks heel veel te besteden krijgen, dan zal ik niet heel veel meer boodschappen gaan doen). Ik heb van huis uit geleerd om zuinig te zijn, en kan het bijvoorbeeld ook niet over mijn hart verkrijgen om dure kleding te kopen....
wij zijn met zijn 4en en zijn zo rond de 250.- per week kwijt aan boodschappen excl benzine....dat is zo rond de 75,- per 2 wkn. wat wij wel altijd gedaan hebben als ik zwanger was, was voordat de kleine er was veel inslaan van billendoekjes-luiers dat scheelt toch weer een hoop als de kleine er straks eenmaal is...toevallig vanmorgen bij de AH 4 plastic bakken zwitsal billendoekjes gekocht 8 pakken voor 15,- incl plastic opbergbak hebben we voorlopig straks toch wel weer genoeg aan...
Wij geven ongeveer 150 euro uit aan boodschappen per week, (komt ook omdat we nogal veel huisdiertjes hebben hihihi) en verder denk ik ongeveer 40 euro per week aan brandstof voor de auto
Hier tussen de 75 en de 100. Geen idee wat ik met luiers erbij kwijt ben want ze is nog niet thuis. De hond die kost niet veel die eet meer met de pot mee dan haar eigen brokjes 8)