Pin van yepp stoeltje wil er niet terug in wat doe ik fout??

Discussie in 'De lounge' gestart door void, 22 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    *Ik weet niet of dit het juiste subforum is dus het beheer mag zich vrij voelen het te verplaatsen als het niet goed staat. *

Ik heb een yepp achterop stoeltje zo eentje die op de stang vast zit dus niet op de bagage drager. Nu heb ik toenstraks mijn handrem blokjes moeten vervangen want die oude waren versleten.. Enorme klus dus om er beter bij te kunnen dacht ik, ik haal dat stoeltje er af. Slot eraf, pin eruit.. Klik en klaar.. Nu heb ik die blokjes erop gekregen en dat stoeltje zet je er ook makkelijk zo in maar om hem dan weer met die pin voor vast te zetten, ik krijg het echt met geen mogelijkheid voor elkaar.. Ik heb ook geen idee wat ik fout doe maar ik krijg em er maar half ingeschroeft en volgens mij schroeft ie juist alleen goed vast als ie er eenmaal helemaal in zit! Iemand anders die dit probleem wel eens heeft ondervonden en nog beter hoe ga ik dit oplossen.. Het is niet zo dat ik er even mee langs de fietsenmaker ga want ik woon in Engeland..

2. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Volgens mijn man die dit stoeltje op zijn fiets heeft zitten moet je eerst de pin erin doen en dan pas het stoeltje. Je zet de stoel alleen vast met het slot en niet met de pin, die is voor de afstelling.

3. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Ach zo, zal het zo eens proberen morgen. Ik heb in al die maanden dat stoeltje er nog nooit afgehaald dus weet ik veel Haha! Was er echt van overtuigd dat die pin er helemaal doorheen zat.

4. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Dankjewel :)

Deel Deze Pagina