Iemand ervaring met de klantenservice van Luvion??

Discussie in 'De lounge' gestart door Esmaralda, 18 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik vraag dit, omdat wij begin dit jaar een beeld babyfoon hebben aangeschaft op de 9 maanden beurs.
    Helaas begint het ding behoorlijk wat gebreken te vertonen en doet het eigenlijk meer niet dan wel.

Hij valt uit, knippert als hij aan staat, en we kunnen hem alleen nog maar gebruiken als hij aan de stroom hangt.
    Ook valt het geluid weg, kortom het ding is stuk.

Alleen nu komt het probleem, ik heb bij aankoop daar geen bon gekregen. Stom dat ik dat niet heb gecontroleerd, maar ik was zo enorm blij met de aankoop dat ik er niet aan gedacht heb.
    Ik heb hem daar gekocht bij zo'n standje van volgens mij Luvion zelf en heb ze nu dus een mailtje gestuurd met bovenstaand en of ze wat kunnen doen voor ons.

Nu is dus mijn vraag, heeft iemand ervaring met de service van Luvion?
    Alvast bedankt voor je antwoord!

2. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Wij hadden er vorig jaar 1 gekocht die het helemaal niet deed. gelijk terug gebracht. maar dat was wel met bon. en gewoon naar de winkel gebracht (ik meende dat ze in de winkel wel aangaven dat de service goed was)
    maar als je gepint heb kan je dan geen bankafschrift uitprinten?

3. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Wat stom dat ik daar niet aan gedacht heb, volgens mij hebben we idd gepind toen. Ik zal het even nakijken, bedankt voor de tip! Ik ben benieuwd wat Luvion zelf antwoord.

Deel Deze Pagina