Huisje aan de kust

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Annie82, 14 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Hoi,

Inmiddels bijna 36 weken zwanger en we willen graag begin september zo'n twee weken op vakantie. Bij voorkeur met veel zon maar praktisch gezien lijkt het ons handiger als we in Nederland/België blijven. Bij voorkeur aan de kust. We denken zelf aan een accommodatie waar we goed buiten kunnen zitten als de baby slaapt, maar geen stacaravan. Bad lijkt me ook heerlijk en een magnetron en afwasmachine. Als er een stadje op maximaal 5 km afstand is is dat helemaal fantastisch. Wie heeft de gouden tip voor een leuke accommodatie?

2. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Liefst ging ik overigens met het vliegtuig maar zie het niet zitten om met een kinderwagen te gaan sjouwen aangezien de kleine dan zo'n 4 maanden is.

3. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Websites waar je op zoek kunt naar een huisje zijn:
    micazu
    novasol
    homeaway

Succes met zoeken en sterkte met de laatste loodjes.

4. home

home Actief lid

7 apr 2016
    141
    0
    16
    Parttimer maar altijd druk ;)
    Provincie Zeeland
    Noordzee residentie Dishoek. Net geopend van de Roompot, hartstikke luxe ingericht en recht onder aan de duinen..
    Vlissingen dichtbij met de mooiste boulevard van NL.

5. Wiefke

Wiefke Lid

8 okt 2014
    47
    2
    6
    Hoezo kinderwagen sjouwen? Deze geef je af als je het vliegtuig in stapt en als je uitstapt krijg je deze weer of word op de band gelegd. Als je echt graag naar het buitenland wilt, kan ik je een draagdoek of draagzak aanraden! Echt super handig voor een kleintje en heel praktisch voor jezelf. Je kan deze overigens ook huren. Mocht je meer info willen laat het me maar weten

6. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.396
    113
    Knokke, de panne?

7. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.396
    113
    En anders eens kijken of je in het buitenland geen wagen kan huren, hoef je hem niet mee te nemen. Menorca is super kindvriendelijk, dus dat kan daar vast wel.

8. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    vliegen met een kinderwagen is heel goed te doen hoor! Wagen geef je af bij het instappen en krijg je met uitstappen. Ideaal!

9. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Buggy ja maar kinderwagen niet

10. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
  11. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Dat is inderdaad mijn bezwaar met kinderwagen: die mag niet mee tot aan de gate: een buggy wel maar met 4 maanden ga ik een baby niet in een buggy leggen omdat ik zo nodig op vakantie wil.
    En als ruimbagage zie ik niet zitten ivm beschadigingen. Draagzak zou misschien een optie kunnen zijn! Hebben er al eentje gekregen. Misschien tzt eens proberen. En huren zou ook een optie kunnen zijn!
    Roompot Dishoek ziet er ook goed uit!

12. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Hier ook gevlogen met baby in draagzak, is heel goed te doen! en evt een tweedehands kinderwagen aanschaffen om mee te vliegen? Reisverzekering hoort schade hieraan wel te dekken iig.

als je in de buurt wil blijven:
    waddeneilanden,
    zeeland,
    Castricum
    katwijk
    belgie ben ik niet bekend

Deel Deze Pagina