Las zojuist dat barbie een nieuwe real life soap krijgt waarin haar verhuizing centraal staat Ze gaat namelijk verhuizen las ik op SBS, en veel bewoners zouden de verhuizing tegen willen gaan dmv handtekeningenacties omdat ze bang zijn voor overlast van Barbie en familie
oh heb het gezien, pff houtrustweg, alsof dat zo'n geweldige buurt is, die mevrouw met haar bekakte geklets woont nog niet eens in de buurt van wara ze zo praten...ze is verdwaald joh
Leuk , ik ga kijken Ik zou ook niet staan te springen om ze als buren te hebben, maar dat ik wat ik beoordeel op wat ik van tv zie, ik ken ze niet dus kan er niet echt iets over zeggen maar om een handtekeningenactie op te zetten dat ze er niet zouden mogen wonen ? belachelijk
Leuk !! Dinsdag was mijn strijk uurtje boven tijdens Barbie Ik vind het leuke tv mijn vriend niet dus ik ga boven kijken en strijken Je raad het al nu een berg strijkgoed want dinsdags ben ik niet meer boven haha!!
Leuk! En nee. Ik zou ze ook niet willen als buren. Maar ik denk dat ze buiten de cameras ook wel meevallen hoor... Tis gewoon beetje aso fam. Maar goed
O leuk. Ik kijk altijd. Ik weet niet of ik ze naast me wil hebben wonen. Maar da ligt meer aan al die camera's. Barbie lijkt me een leuke meid.
werd tijd dat ze terug op tv komt. ben benieuwd hoe het met angelina is. wil ze wel als buren hoor lijkt me we leuk en lachen
Heerlijke televisie, ik ga zeker kijken! Joh, zou me niet storen als ze naast me zouden wonen, moet ze niet bedenken dat ze ineens weer een real-life soap wil, al die camera's om het huis zou ik niet op zitten te wachten.