Fijn dat je het toelicht, die kant begrijp ik zeker ook. Na uitleg dan. Van sommige andere opmerkingen ga ik alleen maar steigeren.
Nou juist op het einde barstte de bom bij de papa van barbie .. En mevrouw was ziek zwak misselijk en had honger
Ik kwam vorige week in contact met een tante van Barbie en die vertelde dat de borstvergroting, de uitstapjes en al die extra dingen niet uit hun eigen zak komen. Bedrijven betalen dat aan ze voor die "extra"reclame. En de omroep zou ook mee sponseren zodat er meer te vertellen valt. Dus een borstvergroting betalen is een investering voor de omroep omdat er dan meer mensen gaan kijken.
Nee voor mij niet echt. Maar had een berichtje in deze topic gelezen van iemand die vroeg hoe ze dat toch financieel deden. Dat was de reden van mijn post.
Voor de mensen die het terug willen zien' Ga naar google play of je market en download rtl xl kan je meteen na dat de uitzending is afgelopen terug kijken. Ook gtst en meteen de shortie van de volgende dag
Ik vraag me af... Die Priscilla was toen toch ook tegelijk zwanger met Baby. Ze ging uiteindelijk mee op wintersport maar ik heb heel die baby van haar niet gehoord of gezien... Is dat wel goed gegaan!
Hahaha ja hij ging flink tekeer tegen haar. Had ze denk ik ook wel een keertje nodig. Wat is ze toch een verwend nest zeg, niet te geloven.
Daar zat ik gisteren ook aan te denken. Van heel die baby niets meer gezien of gehoord. Ze zei wel toen Patrick (toch?) van de berg af wilde iets in de trant van: gevaarlijk, heb wel twee kleintjes thuis.
Volgens mij was Priscilla verder dan Barbie.. Baby heeft ze in ieder geval wel. Heb ik toen iets over gelezen.