Ja, tuurlijk werkt een flesje troostend! Maar het was echt zo: gaatjes schieten, huilen, hup fles erin! Bij mij komt daar altijd nog eerst een momentje dat ik probeer te troosten door 'm op te pakken en op die manier te troosten. Als dat niet werkt pak ik er idd ook de fles bij Kweet niet, zag er gewoon een beetje lomp uit op tv ofzo!
Ik denk dat het niet meer dan logisch is als mensen discussiëren over de dingen in dit programma. Het hele programma is toch gericht op de sensatiezucht van mensen, ik denk dat je dan commentaar kunt verwachten. Dat is ook wat ze willen.
Hahahaha briljant wat een volk Alleen wel raar dat hun het huisje aan verven zijn, en hun gaan een borstvergroting doen, wat raar.
Volgens mij verdienen ze wel een hoop geld aan dit programma. OPeens zo'n luxe-leventje en dure spullen. HOeveel jassen heeft zijn wel niet joh (jaloers). Niet alleen dat stel maar alle familieleden die eraan deelnemen. Ik denk dat ze Samantha daarom erg dankbaar zijn want waarom zouden zij anders hun rotklusjes opknappen en hun constante gezeik aanhoren
Ik vind het geweldig maar ik blijf me erover verbazen hoe dom deze mensen uit de hoek kunnen komen.Soms ook wel tenenkrommend en al dat gepraat over sex wordt een beetje langdradig en van hetzelfde,Ze zijn wel duidelijk gek op die kleine en ze ziet er tevreden uit.
wat mij opvalt is dat de ouders van micheal niet meer naar voren komen verder vind ik het een grappig progamma
Vond het weer leuk gisteren hoor! Snap alleen niet hoe zo'n mensen kunnen denken.. Hij zei zo mooi: ik kom tijd te kort, mensen denken als je niet werkt heb je genoeg tijd maar dat is niet zo.. Nou ik werk wel en vind zo'n opmerkingen zooooooooooo dom.. Die borstvergroting vind ik ook overdreven hoor.. Als je elk jaar een grotere maat wil bahbah
heerlijk om te kijken vind ik het! en kwam ze laatst tegen in de V&D toen ik met mn vendje aan het shoppen was haha ik dacht al zo een bekende stem te horen