Gucci heeft ze ook nog gewoon. Ik zag haar tepel in beeld, vraag me af of dat helemaal de bedoeling was?!
Wat had mike met zijn ogen?? Iedere keer met dat tussenstukje dat ze vertellen of een aanvulling geven over beeldmateriaal... Zijn ogen stonden in die stukjes echt heel apart.. snapt iemand wat ik bedoel? Haha
Ik dacht aan drugs Ik vond het wel een grappig stukje dat barbie die hond laat zien, en dat mike dan zei toch niet zon lelijke hond haha
Fantastisch en toch vreselijk programma Ik denk dat hij een pet op had, omdat hij die haartransplantatie heeft gedaan voor die interviews, zou makkelijk kunnen verklaren waarom die dikke ogen heeft!
Denk inderdaad ook door de haartransplantatie. Ik vind het echt een leuk programma! Klopt het nou dat ze in de voorstukjes van volgende week een halve wimper mist? Zag er vreemd uit
Ik vond hem er ziek uitzien hahaha. Maar idd hij zal de transplantatie al gedaan hebben en minder zonnebank.
Barbie webcam babe Barbie en Michael delen hem zelf op FB edit: het is dus idd echt zo Barbie wordt webcamgirl - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]
mijn keuze zou het niet zijn, vooral niet als je kids hebt, lijkt me niet leuk voor je kids als ze daar later mee geconfronteerd worden..Hoeveel geld ze dan ook mochten bieden... Kan ze beter playboy doen, beurt meer ( want ze zal niet voor de lol voor de webcam gaan staan) dat is nog een soort van ''klasse'' wat de meeste playboyshoots uitstralen en niet echt ordinair, maar webcame babe ala kelly van big brother, nou nee.. Zag op FB ook veel negatieve reacties mbt Angelina
Ik vind een playboy shoot ook veel mooier dan zoiets doen hoor. Oké playboy is ook erotisch maar op een mooie manier ( vind ik dan ) Dit is gewoon puur voor de lust. Op telegraaf.nl zit ze te vertellen trots te zijn op haar lijf en iedereen mag het zien. Terwijl er vorige week in dr eigen soap nog gezegd werd sinds ik met jou ( Micheal ) ben ben ik nog nooit zo onzeker geweest..
ik vind dat je niet over lijken moet gaan voor wat geld zoals die Jake zegt, aan geld hebben ze geen gebrek.. eigen serie, eigen cafe, en dan nu dit voor een smak geld.. Ik zou mijn grenzen nooit overschrijden voor geld, of de situatie moet bar en bar slecht zijn voor mijn kids dat ik ze niet eens kan voorzien in de eerste levensbehoefte, dan kan je zoiets nog overwegen, maar ze hebben volgens Jake die hun maneged en dus wel inzicht heeft in de inkomsten geld genoeg, dan snap ik niet waarom je zoiets doet