Heb me rot gelachen om Michaels opmerkingen, hilarisch. Ik krijg trouwens de kriebels van die Jake, vind het maar een vies mannetje....
Ik heb medelijden met de hondjes.. Beter gaat ze ze uitlaten want op een kattenbak poepen ze echt niet..
Ook niet zo gek, als je 's ochtends beslist dat je een hond wilt en deze 's middags kan halen. Geen fatsoenlijke fokker die daar aan meedoet...
Ohjawel hoor. Als het hondje maar oud genoeg is. Hoeft niet meteen dodelijk ziek te zijn, kan goed gewoon een buikgriep ofzo hebben.
Nou ja, dat is ook een andere discussie, niet echt van toepassing in dit topic. Ik ben van mening dat bij een goede fokker dit niet de normale gang van zaken is.
dit viel mij idd ook op, het leek wel een pluche hondje... enne michael met z'n decoletette, ik heb in een deuk gelegen!
Lekker dat terugkijken, een nieuwe player op RTL XL en die laadt voor geen meter en blijft steeds hangen.
tsja, 's morgens op marktplaats uitgezocht voor 550 euri en 's middags meteen opgehaald.. toen het hondje dun poepte dacht ik al '' daar gaan we al met parvo o.i.d'' en idd, zoals je kan zien in de voorstukjes is het hondje ziek.. maarja, liever snel snel een hondje bij misschien wel een broodfokker dan er weloverwogen over nadenken en zoeken naar een goede fokker Lag het aan mij of was het geacteerd en wist michael allang toen hij thuiskwam dat het hondje er was? vond hem zo koeltjes reageren, had mijn vent anders gedaan vind het steeds flauwer worden.. naar de kerk en ineens geloven, maar wel voor de webcam je kleren uit willen trekken wat word barbie trouwens dun joh eerst at ze als een spaaier maar vorige aflevering at ze maar een klein beetje bami, etc.. zou het met haar onzekerheid te maken hebben? omdat die moeder laatst ook zei dat ze zich dik voelde na de zwangerschap?