Huisje boompje Barbie vanaf 5 maart op RTL 5

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SeaShell, 27 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Omg.. Als ze dat een dikke buik vind :$

En een tattoo zeggen en nadat hij klaar is vragen wat het ook alweer betekend :p

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ahhh die arme hondjes zaten al die tijd op die hotelkamer!!!!

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ook slim om jokertjes serie te laten zien in de zendtijd van barbie ;) en idd die honden :$

4. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou idd.

Ff kijkcijfers trekken zo!

5. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Echt sneu voor die hondjes, wat hebben die hele dag te zoeken op hotelkamer, pff.

6. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    En ik geloof echt niet de Mickael dat allemaal heeft georganiseerd. Meer een organisatie van sbs6 ter afronding van het programma. Het werd wel tijd trouwens dat er een einde aan kwam, het werd steeds saaier en dommer.

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Sbs? Volgens mij bedoel je rtl ;)

8. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

je ziet maar kleine stukjes.. dus als ze bij take 1 in de kamer waren en bij take 100 komen ze terug hoeft dat niet te betekenen dat ze heel de tijd in de kamer hebben gezeten...

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou als ze het ta[ijt hebben weggevroten en kapot hebben gemaakt tig hondendrollen door de kamer lagen zaten ze daar geen 30 minuten.

10. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Echt?? Ik dacht altijd dat ik op sbs naar barbie keek, vind het nl. meer een programma voor sbs6

11. Babystew

Babystew Niet meer actief

Inderdaad.. En als er iemand bij had gezeten dan zouden ze vast niet de mogelijkheid hebben gekregen om dat te doen.

Ach, ik vond het wel een vermakelijk programma. Je ziet heel goed dat het grotendeels geacteerd en nep is om er iets interessants van te maken, dus ik neem alle ruzies etc. met een enorme korrel zout! Volgens mij zijn ze zo erg nog niet (behalve dan met de hondjes, dat vond ik wel erg sneu)

Deel Deze Pagina