Ik vind het altijd erg grappig. Maar dat is denk voornamelijk door de lichte 'lompigheid' die ze in zich hebben..
Leuk, ik ga ook kijken. Barbie heeft trouwens 200 uur werkstraf gekregen. Barbie moet boeten - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]
Jeetje. Wat is het volgende? Met Barbie naar de WC! Ga gezellig mee met Barbie tijdens het toilet bezoek. In de eerste aflevering volgen we Barbie op de voet terwijl ze net ongesteld is geworden. Zie live hoe ze haar tampon eruit haalt. Met Barbie vreemdgaan! We hebben Barbie gevolgd tijdens haar vele wip avondjes met vreemde mannen en vrouwen. Kijk gezellig mee naar de close ups. Met Barbie naar de efteling! Barbie is naar de efteling geweest en wij zijn met de camera aanwezig geweest om te filmen hoe ze in de achtbaan de boel eronder kotst. Waanzinnige tv! Dat mensen daar naar kijken...........
Verschrikkelijk, dat soort dingen kan ik dus echt niet naar kijken. Een stel aso's zonder inhoud, nee dat is niet mijn ding.
Dinsdag aflevering 1! Het blijkt dat ze bijna gingen scheiden in de eerste afleveringen, en de manager de gemoederen moest sussen en ze bijna de papieren hadden getekend Ook zouden er geesten in het oude huis hebben gezeten en ze daarom gingen verhuizen Ook krijgt ze een nieuwe borstvergroting in de serie Ben weer benieuwd dinsdag
Ach ze passen heel goed in duindorp wonen grote deels zelfde typetjes, zal hilarische televisie met zich mee brengen.
Ja, vanavond is terugblik en vanaf volgende week de nieuwe afleveringen.. Daarom ga ik vanavond 4 handen op 1 buik kijken